نوشته شده توسط : مهران

تاثیرات گانودرما در درمان زگیل تناسلی
در ادامه بررسی تاثیرات درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما می توان به موارد زیر نیز اشاره نمود که عبارتند از:

سلامت قلب: حفظ سلامت کلی جسم انسان با افزایش کلسترول بدن و کاهش تری گلیسیرید خون در بلند مدت می تواند بر روی روند درمان زگیل تناسلی بسیار موثر بوده و موجب بالارفتن سطح ایمنی بدن گردد.
کنترل قند خون: یکی دیگر از تاثیرات قهوه گانودرما، کاهش چشمگیر قند خون حیوانات است که مطابق با آزمایش های انجام شده، توانسته اند این ویژگی را در حیوانات مشاهده نمایند.
بهبود لنفوسیت های T , B: این خاصیت باعث می شود تا عملکرد سلول ها در سیستم دفاعی انسان تقویت شده و بتواند در مقابل بیماری زگیل تناسلی، مقاومت نماید.
راجع به تاثیرات درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما لازم است به این قضیه نیز اشاره شود که مطابق با یک تحقیقی که بر روی 10 زن با نتیجه مثبت بیماری HPV (زگیل تناسلی) انجام شد، در پایان آزمایش، 5 نفر از آن ها طبق یک پروسه شش ماهه درمان با قارچ گانودرما توانستند این بیماری را رفع کنند.

زگیل تناسلی قهوه گانودرما

نحوه تهیه و مصرف گیاه گانودرما
شما می توانید در کنار روند درمان اصلی که برای رفع مشکل زگیل تناسلی استفاده می کنید، از گیاه گانودرما نیز بهره ببرید. برای این کار می توانید از حالت قهوه این ماده همراه با سایر مواد غذایی استفاده کنید که به صورت دم کرده، به آسانی میل می شود.

برای مصرف این ماده جهت رفع مشکل زگیل تناسلی، بهتر است با مشورت پزشک خود، آن را به صورت روزانه مصرف نمایید تا سیستم ایمنی بدن شما در مبارزه با این مشکل در طول دوره درمان، تقویت شده و بهبود یابد.

خرید قهوه گانودرما سوپریم

جمع بندی زگیل تناسلی و قهوه گانودرما
به طور کلی، گانودرما از قدیم الایام به عنوان یک گیاه دارویی در شرق آسیا شناخته می شد که امروزه از آن برای رفع مشکلات مختلفی استفاده می شود. یکی از این کاربردها، درمان زگیل تناسلی با قهوه گانودرما است.

گانودرما از مواد شیمیایی مختلفی تشکیل شده است که سبب می شود تا سیستم ایمنی بدن در مقابل این بیماری عفونی تقویت شده و موجب خاصیت آنتی باکتریال و ضد ویروسی این ماده در مقابل بیماری عفونتی زگیل تناسلی شود. همچنین این ماده با تقویت سلول های دندریتپک، می تواند به کمک سلول های دارای آنتی ژن، آنتی ژن های خارجی را تشخیص دهد و آن را از بین ببرد.

 

 

قهوه سوپریم گانودرما برای زگیل تناسلی

آیا می دانید قهوه سوپریم چیست؟ آیا می دانید قهوه سوپریم چه خواصی دارد؟ در این مطلب به خواص قهوه سوپریم در درمان بیماری زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

هر آنچه باید از قهوه سوپریم بدانید.

آیا می دانید قهوه سوپریم چیست؟ آیا می دانید قهوه سوپریم چه خواصی دارد؟ افراد بسیاری از وجود زائده هایی در ناحیه تناسلی خود رنج می برند که موجب سوزش و خارش در ناحیه تناسلی فرد می شود که علاوه بر اینکه ظاهر ناحیه تناسلی را تحت شعاع قرار می دهد موجب نارضایتی زوجین از رابطه زناشویی نیز گردیده است. این امکان وجود دارد که پس از اقدام به درمان به طور موقت زگیل های ناحیه تناسلی از بین بروند اما امکان بازگشت آنها زیاد است که این خود یک دغدغه برای فرد بیمار می باشد که در این مطلب به تاثیر قهوه سوپریم در درمان زگیل ناحیه تناسلی خواهیم پرداخت.

زگیل تناسلی چیست و چگونه به وجود می آید؟
عامل اصلی بوجود آمدن زگیل تناسلی وجود ویروسی به نام اچ پی وی می باشد. راه انتقال ویروس تناسلی ارتباط مستقیم جنسی با فرد بیمار می باشد که استفاده از کاندوم هم از انتقال آن جلوگیری نمی کند. در بسیاری از مواقع پیش آمده است که افرادی به متخصصین ارولوژیست مراجعه کرده اند که بدون هیچ رابطه جنسی به زگیل تناسلی مبتلا شده اند که مشخص شده است فرد مبتلا از طریق استفاده از تیغ آلوده یا توالت های عمومی به این ویروس مبتلا شده است. زگیل تناسلی یک بیماری مشترک بین مردان و زنان می باشد که در آقایان در انتهای آلت تناسلی آنها به وجود می آید و در زنان دور واژن به وجود می آید و شکلی شبیه به گل کلم دارد.

قهوه سوپریم برای زگیل تناسلی

آیا باید از زگیل تناسلی ترسید؟
امروزه افراد بسیاری به متخصصین ارولوژیست مراجعه می کنند که از وجود زگیل در ناحیه تناسلی خود رنج می بردند و این ترس را دارند که این یک بیماری خطرناک باشد و گاهی پیش می آید که این افراد به دلیل وجود زگیل در ناحیه تناسلی خود دچار افسردگی می شوند که باید این مطلب را به این دسته از بیماران متذکر شد که بیماری زگیل تناسلی، بیماری خطرناکی نیست و نکات مهمی که باید بدانند این است که این بیماری مانند ایدز و هپاتیت خطر انتقال ندارد، موجب مرگ و میر نمی شود و هیچ مشکلی در فرزند آوری به وجود نمی آورد و می توان گفت در کل بیماری خطرناکی نمی باشد که در ادامه این مطلب به درمان با قهوه سوپریم برای زگیل تناسلی خواهیم پرداخت.

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 26 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص و موارد مصرف:
تصفیه خون و تصفیه کبدبهبود بیماری های خود ایمنیرفع خستگی و خواب آلودگی

ویژگی های محصول:

وزن خالص: 1800 گرممناسب برای: برا افراد دارای کبد چربنوع محصول : تی بگ (کیسه ای )تعداد در هر بسته : 120 عدد تی بگ

ترکیبات:

کاسنیشاه ترهقاصدکعلف لیموبه لیموچای سبزگل همیشه بهارپر سیاووش و خار مریمبرگ مود و شیرین بیان

نحوه و زمان مصرف :

روش استفاده از دمنوش تصفیه خون به این صورت می باشد که در آب جوش ۵ دقیقه دم کشیده شود , در وعده های بعد از غذا مورد استفاده قرار گیرد . ۱ تا ۲ ساعت بعد از غذا مصرف گردد . روزانه ۲ تی بگ مخصوص افراد معمولی که به دنبال پاکسازی کبدشان هستند . اما برای کسانی که گرید ۳ هستند روزانه ۳ تی بگ استفاده شود .

 

 

موارد منع مصرف:

افراد هموفیلی و دیالیزی , کسانی که وارفارین و آسپرین استفاده می کنند . زنان شیرده و باردار و همچنین افرادی که بیماری فشار چشم دارند نباید از دمنوش مصفی خون استفاده کنند .

 

 

دمنوش مصفی خون همانطور که از نامش پیداست تصفیه کننده خون می باشد و شما می توانید به راحتی دمنوش مصفی خون دکتر بیز را تهیه و مصرف کنید.

بهترین دمنوش مصفی خون دکتر بیز

 

دمنوش مصفی خون دکتر بیز از جمله دمنوش های بسیار کاربردی و همینطور دارای مجوز رسمی از سازمان بهداشت و غذای وزارت بهداشت است. این دمنوش امروزه به جای دارو های صنعتی و پرداخت هزینه های بسیار زیاد خریداری و مصرف می شود و تاثیر آن بسیار بیشتر از دیگر داروهای صنعتی مشاهده شده است. به همین خاطر است که به افرادی که دارای مشکلات مربوط به کبد و کبد چرب می باشند معرفی و توصیه می شود. در این مقاله قصد داریم دمنوش کبد چرب دکتر بیز را به طور خلاصه خدمتتان معرفی نماییم و اطلاعاتی جامع در این باره در اختیارتان قرار دهیم.

 

خرید دمنوش تصفیه خون دکتر بیز

به منظور خرید دمنوش مصفی خون بیز نیاز است که کمی جستجو در گوگل انجام داد و با کسب اطلاعات از این که کدام یک از سایت ها قابل اعتماد می باشند، خریدی با اعتماد و آرامش کامل انجام دهیم. به محض آنکه جستجوی کافی را پیرامون این دمنوش و خواص و فواید آن انجام دادیم، می توانیم قیمت آن را در سایت ها جستجو نماییم. دمنوش مصفی خون دکتر بیز از خواص متعددی برخوردار می باشد که درمان کبد چرب و سم زدایی و پاکسازی کبد از اصلی ترین فواید آن می باشد. قیمت دمنوش مصفی خون از حدود ۲۵۰ تا ۳۰۰ هزار تومان متغیر می باشد و می توان در مناسبت های مختلف از تخفیفات دمنوش مصفی خون بهره ببرید.

 

 

 

 

 

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت درب منزل قیمت :298 هزار تومان

 

1 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت آنلاین قیمت :270 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 596 هزار تومان

 

2 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 540 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 894 هزار تومان

 

3 بسته دمنوش مصفی خون بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 790 هزار تومان

 

قیمت دمنوش مصفی خون بیز

کبد چرب و پاکسازی آن از جمله مشکلات بسیاری از بزرگسالان و افراد مسن می باشد که علم پزشکی بسیار به آن پرداخته است. حتی نکته جالب توجه آن است که چهل درصد مردم ایران درگیر این مشکل می باشند و متوسل به داروهای زیادی شده اند. حال دمنوش مصفی خون دکتر بیز از مواد دارویی گیاهی تشکیل شده است و مورد تایید می باشد.

 

دمنوش مصفای خون دکتر بیز

مشاوران دارویی و تغذیه ای نوع زندگی مردم که به نحوه تغذیه و خواب و خوراک آنها است برمی گردد، مربوط دانسته اند و ارتباط مستقیمی میان کیفیت آن و کیفیت سلامت کبد مردم دانسته اند. حال این دمنوش به خاطر نحوه عملکرد موثری که بر روی کبد دارد مورد توجه بسیاری از بیماران قرار گرفت و در سایت هایی که فروش اینترنتی دارند نیز برای فروش قرار گرفته و قیمت دمنوش مصفی خون دکتر بیز از سیصد هزار تومان به ۲۷۰ هزار تومان کاهش پیدا کرده و در بسته هایی که ۱۲۰ عدد از آن وجود دارد در اختیار خریداران قرار گرفته شده است.

خرید دمنوش کبد چرب مصفی بیز

دمنوش تصفیه خون دکتر بیز

غلظت خون از جمله عوارضی است که کبد چرب به افراد می دهد، که خود عوارض دیگری از جمله ضعف و خستگی به افراد خواهد داد. ظاهر افراد را تحت تاثیر قرار می دهد و ممکن است جوش های زیادی بر پوست افراد بر جای بگذارد. نقش کبد در بدن ما بسیار بالا و حساس می باشد و به همین خاطر باید به آن توجه بالایی داشته باشیم و از به خطر افتادن این ارگان حیاتی و حساس جلوگیری کنیم. دمنوش مصفی خون دکتر بیز نیز اولین و بهترین حوزه در تولید و عرضه دمنوش های گیاهی است که با مجوز رسمی از سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت، فعالیت خود را آغاز نموده است.

داشتن توجه کم و حتی عدم توجه به کبد می تواند آثار بسیار مخرب و بر جای گذاشتن هزینه های گزاف برای افراد در پی داشته باشد. پیوند کبد یکی از عواقب نداشتن توجه به کبد می باشد که سالانه طبق آمار، بسیاری از افراد را درگیر کرده است. بنابراین درمان کبد چرب و تصفیه و پاکسازی آن، رسیدگی دائمی افراد را می طلبد و نیازمند توجه دائمی می باشد تا منجر به مرگ افراد نشود. این دمنوش با اثر گذاری بسیار موثر و نافذی که دارد، مورد توجه تعداد بالایی از مردم قرار گرفته و می توان با خرید و مصرف آن تاثیر چشمگیر آن را مشاهده نمود.

 

 

دمنوش مصفی خون از بهترین محصولات دکتر بیز می باشد. برای خرید بهترین دمنوش مصفی خون دکتر بیز می توانید از وب سایت اینترنتی ما اقدام کنید.

دمنوش مصفی خون از محصولات دکتر بیز

 

امروزه بسیاری از افراد به دنبال پاسخ بسیار مناسبی برای سوال دمنوش مصفی خون چیست؟ هستند تا از این طریق با خیال راحت اقدام به خرید و استفاده از این محصول داشته باشند. شما نیز می توانید تازه ترین و باکیفیت ترین دمنوش مصفی خون دکتر بیز را از همین وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه کرده و آن را مورد استفاده قرار دهید.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%af%d9%85%d9%86%d9%88%d8%b4-%d8%aa%d8%b5%d9%81%db%8c%d9%87-%d8%ae%d9%88%d9%86-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص و موارد مصرف:

چربی سوزی قوی
کاهش اشتهای واقعی
پایین آورنده چربی خون
کاهنده کلسترول خون
تقویت کننده اعصاب
درمان بیماری های عصبی و وسواس
تقویت و شادابی پوست صورت و بدن “ضد پیری”
تقویت و پیشگیری از سفیدی مو
سرشار از ویتامین B1
درمان یبوست
جلوگیری و درمان بواسیر

 

ویژگی های محصول :

ترکیبات : سبوس برنج قهوه ای لایه دوم
وزن خالص: 400 گرم
مناسب جهت :کاهش وزن و ریزش مو و دیابت
مدل محصول : تی بگ 25 عددی
شیوه نگهداری: درجای خشک و خنک
کاهش وزن تا : 4 تا 8 کیلوگرم
مدت زمان مصرف : هر بسته مناسب 12 روز (روزانه دو نوبت)

نحوه و زمان مصرف :

1- ده دقیقه قبل از صبحانه یک قاشق غذاخوری سبوس برنج را درون لیوان با شیر مخلوط کرده و میل کنید، این کار باعث می شود اشتهای شما کاهش یافته و همچنین شور و نشاط در شما از ابتدای صبح فراهم آید و شما یک روز شاد و پر انرژی را شروع کنید.

2-در وعده نهار و شام : ده دقیقه قبل از صرف ناهار و شام یک قاشق غذا خوری را درون یک کاسه با ماست مخلوط کنید و بخورید.این کار باعث کاهش اشتها و افزایش سوخت چربی های اضافه بدن می شود و لاغری و داشتن اندامی دلخواه را کم کم به شما هدیه می دهد.

برای لاغری همچنین می توانید 1 یا 2 قاشق مرباخوری سبوس برنج را در یک لیوان شیر یا آبمیوه ریخته در طول روز میل کنید.

 

موارد منع مصرف:

کودکان زیر 5 سال و بانوان باردار و شیرده با نظر پزشک استفاده نمایند.

 

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات مقوی در بین کالاهای این شرکت می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی با وزن 375 گرم ارائه می شود.

معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز

 

سبوس برنج دکتر بیز یکی از محصولات کمتر شناخته شده به خصوص در ایران است. در رابطه با سبوس برنج دکتر بیز باید گفت این ماده از لایه نازک و غلاف محافظ دانه برنج ساخته می شود که دارای ارزش غذایی بسیار بالایی بوده و سبوس برنج دکتر بیز شامل انواع ویتامین ها ، آهن ، مس ، اسید های چرب ، فیبر و پروتئین و مواد معدنی می باشد. سبوس برنج دکتر بیز در یک بسته بندی کاملا مناسب با وزن 375 گرم عرضه می شود که این محصول به صورت کاملا فرآوری شده در 25 ساشه 15 گرمی به دست مصرف کنندگان می رسد. برای معرفی کامل سبوس برنج دکتر بیز تا انتهای مقاله همراه ما باشید.

سبوس برنج چیست؟
در طول تاریخ تمدن بشری ، غذا به منظور تأمین تغذیه و حفظ سلامتی همواره مورد نیاز انسان ها بوده است. امروزه با توجه به این نیاز ، تولید “غذاهای کاربردی” در حال شتاب گرفتن است ، زیرا مصرف کنندگان در کشورهای در حال توسعه و توسعه یافته مایل به حفظ سلامتی بهتر هستند .

غذاهای کاربردی اخیراً به عنوان نامزدهای مناسب ، ارزان و امیدوار کننده برای جلوگیری از مشکلات مزمن سلامتی تولید می شوند. سبوس برنج ، محصول جانبی فرایند آسیاب کردن برنج ، از لایه خارجی دانه برنج ایجاد می شود. این ماده شامل مواد مغذی و ترکیبات فعال بیولوژیکی است. سبوس برنج غالباً با استفاده از تثبیت ، تقسیم ، تیمار آنزیمی یا تخمیر فرآوری می شود.

سبوس برنج که امروزه در انواع مختلفی مانند سبوس برنج قهوه ای شرکت بیز تولید می شود ، فواید بسیار زیادی دارد که در ادامه به معرفی آن می پردازیم.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 85 هزار تومان

 

1 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 78 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 156 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 255 هزار تومان

 

3 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 229 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 510 هزار تومان

 

6 بسته سبوس برنج قهوه ای بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 445 هزار تومان

 

اجزای سبوس برنج دکتر بیز
ترکیب سبوس برنج با تنوع برنج ، شرایط جغرافیایی و روشهای فرآوری متفاوت است. سبوس برنج ، از لایه خارجی دانه برنج تشکیل می شود که 8-10٪ از وزن کل دانه را تشکیل می دهد. با این حال ، این ماده حاوی بیشتر مواد مغذی است:

کربوهیدرات ها (34-62٪) ،
لیپیدها (15-20٪) ،
پروتئین (11-15٪) ،
فیبر خام (7-11٪) و
خاکستر (7-10٪).
به طور خاص ، چربی های برنج و اجزای فعال زیستی در سبوس برنج متمرکز می شوند.
اسیدهای چرب مانند پالمیتات (26-21٪) ،
لینولئات (31-33٪)
اولئات (42-37٪) در سبوس برنج دکتر بیز هستند.
سبوس برنج دکتر بیز

 

نکاتی در رابطه با اجزای سبوس برنج
علاوه بر این ، سبوس برنج به دلیل محتوای زیاد اسیدهای چرب اشباع نشده ، غذایی سالم محسوب می شود. مقادیر قابل توجهی از ترکیبات فعال زیستی مانند γ ‐ oryzanol ، توکوترینول ، توکوفرول و α ‐ sitosterol و همچنین فیبرهای غذایی مانند α ‐ گلوکان، پکتین و صمغ در سبوس برنج یافت شده است.

به طور خاص ، γ ‐ oryzanol ، آنتی اکسیدان اصلی موجود در سبوس برنج ، دارای یک فعالیت آنتی اکسیدانی 10 برابر بیشتر از توکوفرول است ، در حالی که توکوترینول 40-60 برابر بیشتر از توکوفرول فعالیت آنتی اکسیدانی دارد. با این حال ، نسبت این مواد شیمیایی گیاهی با توجه به نوع سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز متفاوت است. علاوه بر این ، سبوس برنج حاوی موادی از جمله هیدروکسی ، متوکسی سینامیک اسید (FA) است که دارای اثرات محافظتی و آنتی اکسیدانی می باشد.

 

فروش سبوس برنج قهوه ای با قیمت مناسب

 

یکی از منحصر به فرد ترین محصولات تولید شده در شرکت بیز سبوس برنج قهوه ای می باشد که در حال حاضر فروش این محصول از طریق فروشگاه دمنوش های لاغری آغاز شده است. توجه داشته باشید از آنجایی که سبوس برنج قهوه ای خواص بسیار زیادی دارد مشاهده می شود که امروزه استفاده از آن توسط افراد زیادی رواج پیدا کرده است و اگر شما هم تمایل دارید با مشخصات و تاثیرات سبوس برنج قهوه ای بیشتر آشنا شوید بهتر است در ادامه مقاله با ما همراه باشید. به طور کلی سبوس برنج، غلاتی بسیار غنی محسوب می شود که توسط شرکت های زیادی تولید می شود، اما همه این برندها کیفیت مطلوب را نداشته بلکه یکی از باکیفیت ترین محصولات موجود، تولید شده در شرکت بیز است. علاوه بر کیفیت سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز قیمت مناسبی دارد.

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، تاثیر فوق العاده ای بر کاهش وزن دارد. با مصرف روزانه سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز قبل از غذا، میزان اشتها کاهش می یابد.

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز و خاصیت لاغر کنندگی آن

 

سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز، یکی از بهترین و پرفروش ترین محصولات این شرکت می باشد. چرا که با عرضه این محصول شما می توانید ویتامین ها و پروتئین های از دست رفته برنج را در زمان کندن پوست آن، جبران کنید و از آنها بهره مند شوید. سبوس برنج دکتر بیز و لاغری به کمک آن، سبب شده است که فروش این محصول به شدت مورد توجه قرار گیرد.
سبوس برنج قهوه ایی دکتر بیز

سبوس برنج، جزو آن دسته از محصولاتی است که نمی توانید آن را به صورت طبیعی تهیه و مصرف کنید بلکه برای استفاده از آن باید به صورت جداگانه آن را تهیه کنید. حتما تاکنون بارها شنیده اید که بخش قابل توجهی از خواص و مواد مغذی گیاهان در پوست آنها وجود دارد و با دور ریختن پوست گیاهان، خواص آن را تا حد بسیار زیادی کاهش می دهید. مصرف برنج نیز به این صورت بوده و خیلی ها با دور ریختن پوست برنج که بعد از شلتوک قرار دارد، خود را از مواد مغذی سبوس برنج محروم می کنند.

از این رو شرکت دکتر بیز بار دیگر با اقدامی کاملا مناسب سعی کرده است تا سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را در بسته بندی های کاملا بهداشتی وارد رژیم غذایی روزانه شما کند. پودر سبوس برنج دکتر بیز به منظور استفاده از تمام ویتامین های موجود در آن کاملا به پایداری رسیده و بعد از آن عملیات بسته بندی به شکل ساشه بر روی آن انجام گرفته است. لازم است بگوییم که فواید سبوس برنج دکتر بیز از خود برنج بیشتر بوده و با جداسازی آن میزان قابل توجهی از ویتامین ها و پروتئین های موجود در برنج از بین می رود. از این رو خرید و مصرف سبوس برنج دکتر بیز، بهترین راه برای جبران ویتامین های از دست رفته می باشد

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%d8%a8%d9%88%d8%b3-%d8%a8%d8%b1%d9%86%d8%ac-%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%a7%db%8c-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

سامانه دمنوش های لاغری شرکت سحر

شما با وارد شدن به سامانه دمنوش لاغری سحر این امکان را دارید تا با کارشناسان شرکت تولید کننده دمنوش لاغری سحر تبادل نظر داشته نظر داشته و به راحتی طریقه خرید دمنوش لاغری سحر و همینطور شماره دمنوش لاغری سحر را در اختیار داشته باشید. در این سامانه پیامک دمنوش لاغری سحر وجود دارد و شما می توانید در رابطه با محصولات متنوع دمنوش لاغری سحر نظرات خود را در اختیار دیگران کاربران قرار دهید و از همه مهمتر در این سامانه مشاوره دمنوش لاغری سحر انجام پذیر می باشد.

تصویر ۱۶

 

خرید آنلاین دمنوش لاغری گیاهی سحر

شما با خرید آنلاین دمنوش های لاغری سحر این فرصت را در اختیار دارید تا سریع و آسان مطابق با انتخاب خود و همچنین بودجه در نظر گرفته شده قبل از خرید و ثبت سفارش ، با نمونه ای از محصولات شرکت سحر به صورت پک های ۲۰ عددی، ۴۰ عددی و همچنین ۶۰ عددی و ۱۲۰ عددی آشنا شده و مشخصات هر یک از نمونه ها را مورد بررسی قرار دهید. سپس با انتخاب درستی از محصولات شرکت سحر از تخفیفات ویژه ای بهره مند شوید. اگر چه هر نوع از محصولات دمنوش لاغری سحر قیمت مشخص شده ای دارد اما با بالا بردن تعداد خرید بسته ها نیز قیمت ها در نرخ پایین تری قرار می گیرند.

آشنایی با دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک

 

دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک به عنوان یکی از بهترین دمنوش ها شناخته می شود که این دمنوش می تواند شما را به وزن ایده آلتان برساند. توجه داشته باشید که این دمنوش در انواع مختلف عرضه شده و می توانید متناسب با خواسته خود اقدام به خرید دمنوش نمایید. در ادامه توضیحات کامل تری از این قبیل ارائه نموده ایم:

تصویر۱

 

دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک

دمنوش لاغری سحر مهرگان نیک را می توان یکی از بهترین انواع دمنوش ها دانست چرا که می تواند در کمترین زمان ممکن اندامی متناسب برای شما به ارمغان آورد. آشنایی داشتن با نحوه استفاده دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک سبب خواهد شد تا بتوانید به صورت صحیح از این دمنوش استفاده کرده و بهترین نتیجه را از آن شاهد باشید. طرز استفاده دمنوش لاغری سحر به گونه ای است که ابتدا باید مقداری از این دمنوش را در داخل مقداری آب جوش ریخته و منتظر بمانید تا به خوبی دم بکشد و پس از ۱۰ دقیقه می توانید از این دمنوش استفاده کنید. بسیاری این سوال را دارند که ایا دمنوش لاغری سحر لاغر میکند؟ در پاسخ به این سوال باید گفت: دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان به دلیل کیفیت بالایی که دارد می تواند در کمترین زمان ممکن شما را به وزن ایده آلتان برساند. این دمنوش کاملا به صورت گیاهی تهیه شده و به همین دلیل به هیچ وجه ضرر و زیانی به بدن شما وارد نخواهد کرد و می توانید به دفعات مکرر از آن استفاده کنید.

تصویر۲

 

انواع دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک

به نظر شما ایا دمنوش لاغری سحر خوب است؟ دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک از کیفیت بسیار بالایی برخوردار بوده و از تازه ترین مواد اولیه تهیه شده است و به همین دلیل هیچگونه عیب و ایرادی برای این دمنوش نمی توان ذکر کرد. دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک در انواع مختلفی عرضه شده که هر یک از انواع آن ویژگی های منحصر به فرد خود را خواهد داشت. یکی از انواع این دمنوش را می توان نمونه فله ای آن دانست که این دمنوش همانطور که از نام آن پیداست به صورت کیلویی به فروش می رسد و می توانید به مقدار مورد نظر خود اقدام به خرید دمنوش نمایید. یکی دیگر از انواع دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان نیک را می توان نمونه تی بگی آن دانست که این محصول همانطور که از نام آن پیداست در داخل تی بگ ها بسته بندی شده و نحوه دم کردن این محصول بسیار ساده تر خواهد بود و می توانید با قرار دادن تی بگ دمنوش در داخل یک لیوان آب جوش آن را میل کنید.

تصویر۳

 

دمنوش لاغری سحر نظرات

توجه کردن به میزان فروش و همچنین نظرات کاربران دمنوش لاغری سحر شرکت مهرگان سبب خواهد شد که بتوانید از کیفیت محصول آشنایی پیدا کنید و در این رابطه باید گفت: دمنوش لاغری شرکت سحر توانسته نظر تمامی مصرف کنندگان را به خود جلب نماید و به همین دلیل باید بدانید که کیفیت این محصول بسیار بالا بوده و به همین دلیل می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید. هر یک از کاربران نوع خاصی از محصول را پسند کرده اند. برای مثال برخی نمونه تی بگی و برخی نمونه فله ای این محصول را پسندیده اند.

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه فوری لاته دکتر بیز یکی از محصولات پر فروش شرکت بیز می باشد. با خرید قهوه لاته بیز همراه با پودر قارچ گانودرما می توانید سلامت و ایمنی بدن خود را تقویت کنید.

قهوه فوری لاته را همراه با گانودرما تجربه کنید
یکی از نوشیدنی های گرم پر طرفدار قهوه لاته بیز می باشد. این قهوه با طعم و تست خاصی که دارد رضایت همگان را جلب کرده است. تمایل افراد به استفاده از این نوع قهوه باعث شده است که قهوه لاته دکتر بیز در اختیار علاقمندان قرار بگیرد و بتوانند خود به راحتی آن را درست کنند. از ویژگی های این نوع قهوه می توان به ترکیبات آن اشاره داشت که با ترکیب با قارچ گانودرما، خواص قهوه لاته بیز​ را دو چندان کرده است. در ادامه بیشتر با این نوشیدنی گرم آشنا می شویم.

 

قهوه فوری کافه لاته دکتر بیز

قهوه لاته چیست؟
قهوه لاته یا کافه لاته همانطور که از نام آن مشخص است، نوشیدنی گرمی بر پایه قهوه می باشد. خاستگاه این نوشیدنی دلچسب، اروپا می باشد و هنوز هم از نوشیدنی های مورد توجه و علاقه افراد می باشد. این نوع قهوه از ترکیب قهوه و شیر با میزان مشخصی تهیه می شود. در قهوه لاته از نسبت 30 به 180 قهوه اسپرسو و شیر استفاده می شود. یعنی 30 میل قهوه اسپرسو و 180 میل شیر در آن استفاده می شود. همچنین فوم شیری که برای آن استفاده می شود از میزان صفر تا 5 میل می باشد که بسته به سفارش فرد تعیین می شود. شیری که در قهوه لاته مورد استفاده قرار می گیرد شیر بخار داده شده است و فوم مورد استفاده بسیار مهم می باشد و در طعم دهی به این قهوه نقش اساسی را بازی می کند.

 

قهوه لاته گانودرما دکتر بیز

 

گانودرما چیست؟
گانودرما نوعی قارچ است که خاستگاه آن چین بوده و از حدود 2000 سال پیش در این کشور مورد استفاده قرار می گرفته است. این قارچ یکی از قارچ های کمیاب و گران قیمت در آن زمان بوده است و اشراف و خاندان سلطنتی تنها مجاز به استفاده از این قارچ گانودرما بودند. این قارچ به قارچ جاودانگی نیز شهرت داشت. خواص فوق العاده ای که این قارچ داشت و برای سلامتی فرد بسیار مفید بود، باعث چنین نامگذاری برای آن شده است. بعد از مدتی کشت این نوع قارچ در کشور چین رواج بیشتری یافت و به کشورهای دیگر آسیایی و بعد اروپایی گسترش یافت و از خواص آن در داروها استفاده شد. البته ذکر این نکته لازم است که این نوع قارچ در هر محیطی قابل رشد نیست و تنها 4 کشور است که توانسته این نوع قارچ را در تولید انبوه تولید کنند که ایران نیز یکی از کشورها می باشد.

 

کافه لاته گانودرما بیز

خواص قارچ گانودرما چیست؟
اما چرا این چنین مورد توجه واقع شده است؟ از جمله خواصی که برای قهوه لاته قارچ گانودرما این نوع قارچ درمانگر می توان بیان کرد این است که این قارچ در سلامت قلب و عروق بسیار موثر می باشد و جریان خون را بهبود می دهد و اکسیژن رسانی به بافت ها را موجب می شود. همچین باعث کاهش فشار خون می شود. این قارچ برای گوارش و پاکسازی کبد و جلوگیری و درمان کبد چرب و بیماری های مربوط به کبد بسیار موثر می باشد. این گیاه قابلیت دفع سموم از بدن را دارد و بیماری های کلیوی را نیز بهبود می بخشد. اگر شما دچار آلرژی باشید با مصرف این قارچ می توانید درمان شوید. وجود آنتی اکسیدان موجود در گانودرما باعث می شود که خاصیت ضد سرطانی نیز داشته باشد. مصرف این نوع قارچ باعث بازسازی سلول های پوستی و جوان سازی و شاداب شدن پوست و موی فرد می شود. به همین خاطر است که به این گیاه، گیاه جان افزار و اکسیر جوانی نیز گفته می شود.

 

قیمت قهوه فوری لاته دکتر بیز

 

موارد مصرف قارچ گانودرما
قارچ گانودرما، قارچی به رنگ قرمز می باشد و بر خلاف قارچ های مصرفی دیگر دارای بافت سختی می باشد و از این رو مصرف آن به طور مستقیم باعث آسیب به سیستم گوارشی می شود و نه تنها درمانگر نمی باشد، بلکه مضر نیز هست. از این رو این قارچ را به شیوه های مختلفی مورد مصرف قرار می دهند و بسته به نوع خواسته فرد در مورد استفاده از آن، شکل مصرف هم متفاوت می باشد. برای مثال در مورد پوست امروزه به راحتی می توان از صابون های حاوی عصاره این قارچ استفاده کرد. عموما این قارچ را به صورت پودر شده مورد استفاده قرار می دهند و از آن در طبخ غذا و یا مصرف آن به صورت تنها استفاده می شود.

 

خرید قهوه فوری لاته دکتر بیز

 

یکی از بهترین راه های مصرف استفاده از قارچ گانودرما، مصرف آن همراه با نوشیدنی های گرم است که به راحتی این پودر در آن قابل حل شدن باشند. از این رو می توانید این قارچ را تهیه و پودر کرده و همراه با نوشیدنی گرم خود نوش جان کنید و اثرات مصرف آن را شاهد باشید.

قهوه لاته گانودرما چیست؟
همانطور که گفته شد، یکی از بهترین راه های مصرف قارچ گانودرما، مصرف آن با نوشیدنی های گرم است. یکی از بهترین نوشیدنی های گرمی که می توان این قارچ را با آن مصرف کرد، قهوه است. قهوه لاته قارچ گانودرما، قهوه ای است که علاوه بر پودر قهوه، دارای پودر گانودرما نیز می باشد و به نسبت مناسبی که طعم قهوه را تغییر ندهد در آن وجود دارد. قهوه ی لاته گانودرما امروزه با توجه به خواص کشف شده ای که این دو گیاه دارند، هم دانه های قهوه و هم قارچ گانودرما، بسیار مورد توجه قرار گرفته است و شرکت های بسیاری در این زمینه به تولید و عرضه قهوه لاته با پودر قارچ گانودرما فعالیت دارند. یکی از برندهای شناخته شده و محبوب در ایران، برند بیز می باشد و قهوه لاته گانودرما دکتر بیز یکی از محصولات خاص و پر طرفدار این برند می باشد.

 

فروشگاه پرشین خرید

 

 



:: بازدید از این مطلب : 52
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 20 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

بهترین زمان مصرف قهوه فوری لاته دکتر بیز

قهوه فوری لاته دکتر بیز یکی از بهترین و بی نظیرترین محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی دمنوش لاغری می باشد که با داشتن طعم بسیار جالب خود توانسته است توجه بسیاری از مصرف کنندگان را به سوی خود جذب کند. بهترین زمان مصرف قهوه لاته گانودرما بستگی به میل و علاقه شما دارد که می توانید اول صبح به شکل ناشتا یا در آخر شب مورد استفاده قرار داده و تاثیرات و خواص بی نظیر آن را در کوتاه ترین زمان ممکن مورد مشاهده قرار دهید. شما می توانید صبح خود را با نوشیدن این محصول لذیذ شروع کرده و یک روز بسیار پر انرژی و شادابی شروع کنید تا بتوانید به راحتی از پس کارهای روزمره گی خود بر بیاید و احساس خستگی نداشته باشید. اگر قرار است در آینده نزدیک به یک مصاحبه کاری دعوت شوید بهتر می باشد که از چند روز قبل، اقدام به نوشیدن این نوشیدن بی نظیر داشته و از استرس و اضطراب خود بکاهید. روزی پر از انرژی را با نوشیدن یک فنجان قهوه لاته گانودرما تجربه کنید.

فواید قهوه لاته قارچ گانودرما

ترکیب شدن شیر با قهوه را کافه لاته می گویند که لاته در زبان ایتالیایی به معنای شیر قهوه بوده و با نوشیدن آن می توانید طعمی بسیار لذیذ و خامه ای را از یک قهوه خوش طعم به دست بیاورید. امروزه مصرف و استفاده از قهوه لاته قارچ گانودرما بسیار افزایش یافته است که بالاترین میزان مصرف آن را می توان در کشور خود و خاورمیانه مشاهده نمود. یکی از مهمترین عواملی که باعث شده است قهوه لاته گانودرما از محبوب ترین نوشیدنی ها در سال های اخیر به شمار بیاید، خواص و فواید بی نظیر ین محصول شگفت انگیز می باشد که از مهم ترین فواید قهوه لاته گانودرما می توان به موارد زیر اشاره نمود:

– تاثیر بسیار شگفت انگیز در لاغری و از بین بردن چربی های اضافه در بدن

– تاثیر بی نظیر در کاهش استرس و اضطراب

– تمدد اعصاب و روان افراد

– تقویت قوای جسمی و جنسی افراد

– ایجاد انرژی و شادابی بسیار بی نظیر در افراد

– از بین بردن رفلاکس معده

– افزایش شیر مادران

توجه داشته باشید که شما نیز می توانید با استفاده و خرید این محصول شگفت انگیز می توانید از تمام این فواید بهره مند شده و در کوتاه ترین زمان ممکن به وزن و تناسب اندام مورد نظر خود دست پیدا کنید.

یکی از مهمترین ویژگی های قهوه لاته گانودرما، مصرف آسان و سریع این محصول می باشد چرا که شما می توانید محتوای یکی از بسته های این محصول را در یک فنجان آب جوش اضافه کرده و آن را به هم بزنید تا بتوانید از این طریق یکی از بهترین و لذیذترین نوشیدنی موجود در فروشگاه ما را میل کنید. همچنین بر روی بسته بندی های این محصول نیز می توانید نحوه و طرز مصرف قهوه گانودرما لاته را مورد مطالعه خود قرار داده و به راحتی این نوشیدنی بسیار جذاب را تهیه و خریداری کنید. این محصول با داشتن پروتئین موجود در خود می تواند بهترین تاثیر را در سلامتی افراد داشته باشد. شما می توانید از این نوشیدنی بسیار جذاب در تمام دورهمی ها و مهمانی های خود نیز استفاده نموده و یک روز به یادماندنی و پر انرژی را به همراه دوستان خود تجربه کنید. در هنگام خرید این محصول می توانید بسته های بسیار متنوع آن را خریداری کرده و به مدت بسیار طولانی اقدام به استفاده از این محصول داشته باشید تا از تمام ویژگی های آن نیز بهره مند شوید.

 

بهترین قهوه لاته گانودرما

اگر به دنبال خرید بهترین و با کیفیت ترین قهوه لاته گانودرما هستید می توانید از وب سایت پیش روی خود اقدام لازم را انجام دهید و یکی از بهترین انواع قهوه گانودرما را تهیه و خریداری نمایید. توجه داشته باشید که بهترین نوع این محصول، دارای ترکیبات حاوی قهوه فوری، پودر گانودرما لوسیدوم، پنتاسدیم تری فسفات، سیلیکون دی اکسید و غیره می باشد و شما نیز میتوانید هنگام مصرف این محصول به این ترکیبات توجه داشته باشید. بهترین و بی نظیرترین این محصول را می توانید از وب سایت اینترنتی پیش روی خود تهیه و خریداری کنید و به شکل منظم روزانه مورد استفاده قرار دهید تا بتوانید تاثیرات شگفت انگیز این محصول را تجربه کرده و لذت نوشیدن یکی از بهترین و لذیذترین نوشیدنی های فروشگاه ما را به دست بیاورید. در سال های اخیر با توجه به ویژگی های بی نظیر این محصول شاهد افزایش فروش قهوه لاته گانودرما هستیم که این موضوع نشان از محبوبیت قهوه مذکور در میان مردم بوده و بی شک توجه و رضایت مصرف کنندگان را به سوی خود جذب کرده است. اگر شما نیز علاقه مندی خاصی را به قهوه و فرآورده های آن دارید، قهوه لاته گانودرما می تواند بهترین نوشیدنی برای شما باشد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d9%be%d9%88%d8%b3%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 61
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی

خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی تنها یکی از فواید بیشمار این گیاه ارزشمند و مغذی برای درمان طبیعی این مشکل انسان به حساب می آید. بعبارت دیگر، سیر سیاه به دلیل خواص ضد ویروسی خود می تواند تاثیر بسزایی بر روی کاهش سرایت این ویروس به سایر بخش ها و درمان آن داشته باشد. در این مقاله قصد داریم تا اطلاعاتی را هر چند به صورت مختصر اما مفید در خصوص فواید و خاصیت سیر سیاه در برطرف کردن مشکلات نظیر زگیل تناسلی و … برای شما خوانندگان عزیز و محترم به اشتراک بگذاریم؛ همراه ما باشید .

سیر سیاه برای زگیل تناسلی

آشنایی با سیر سیاه
گیاه یا ماده خوراکی سیر از خواص بیشماری برای سلامتی بدن انسان برخوردار بوده و این گیاه را میتوان به دو صورت سیر سفید یا خام و یا سیر سیاه از بازار تهیه کرد. در حقیقت اگر سیر سفید معمولی را تحت شرایطی خاصی که میزان دما و رطوبت کاملا کنترل شده،قرار دهیم بعد از حدود 60 الی 90 روز در اثر فرایند تخمیر بافت این گیاه به حالت ژله ای و نرم تبدیل گشته و همچنین ظاهری آن به رنگی تیره و سیاه درمی آید. سیر سیاه از طعمی شیرین و مزه ای شبیه به میوه بهشتی انجیر برخوردار بوده و سرشار از مواد و ویتامین های ارزشمندی برای سلامتی انسان می باشد. بد نیست که بدانید بوی این سیر بخاطر فرایند تخمیر از بین رفته و بخاطر خواص بیشمار خود نظیر ضد باکتری و ضد قارچی با انواع بیماری ها و ویروسهای موجود در بدن انسان مبارزه میکند.

سیر سیاه شرکت بیز

خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی
همانطور که اشاره شد؛ خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی و درمان بسیاری از مشکلات انسان بر کسی پوشیده نیست و از گذشته ها دور تا به امروز، انسان ها از این گیاه پر فایده برای درمان بسیاری از مشکلات خود کمک میگیرند. به طور مثال مبارزه با عفونت های ویروسی از جمله خواص سیر سیاه برای زگیل تناسلی به شمار آمده و میتوان به شیوه های مختلف از این گیاه برای درمان این نوع مشکل خود استفاده کرد. زگیل از جمله بیماریهای عفونی – ویروسی به شدت مسری است که هیچگونه دردی نداشته و در صورت بی توجهی فرد نسبت به درمان آن ممکن است که از ناحیه تناسلی به سایر قسمت های بدن نیز سرایت کند.از همین رو میتوان گفت که درمان طبیعی این مشکل با سیر سیاه که فاقد هر گونه عوارضی میباشد به دلیل خاصیت آنتی باکتریال و ضد ویروسی آن مناسب ترین راهکار ممکن به شمار می آید.

سیر سیاه اصل

طریقه استفاده سیر سیاه برای زگیل تناسلی
افراد به منظور بهره مندی از خواص موثر سیر سیاه در جهت درمان زگیل تناسلی و جلوگیری از شیوع بیشتر این ویروس عفونی به سایر قسمت بدن می توانند حبه های آن را به صورت خرده شده را به مدت 20 دقیقه بر روی ناحیه ای که دچار آسیب شده قرار دهند و سپس این ناحیه را به خوبی بشورند. با تکرار این عمل تا یک هفته به صورت دوبار در روز میتوانید به خوبی شاهد تاثیر ضد قارچ و ویروس سیر سیاه باشید؛ به طوری که زگیل های ناحیه تناسلی در اثر خاصیت سوزانده سیر تبدیل به تاول شده و سپس بهبود پیدا می کنند. مصرف فراورده های مختلف این گیاه نظیر کپسول یا قرص آن و همچنین پودر سیر سیاه و … می تواند در درمان زگیل تناسلی موثر واقع شود.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 45
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 15 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز، محصولی فوق العاده با خواص بی نظیر قارچ گانودرما است.

قهوه سوپریم دکتر بیز، یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جنسینگ،گانودرما لوسیدوم یکی از محبوب ترین نوشیدنیها در دنیا می باشد. قهوه سوپریم یک کافی بسیار سبک و ملایم وبا طعم خامه ای و متوسط شیرین است . این قهوه برای انرژی زایی در هر زمان از روز می باشد.

گانودرما سوپریم تشکیل شده است قهوه عربیکا گانودرما جنسینگ، خرنوب شیرین کننده طبیعی و خامه زده شده ی گیاهی که علاوه بر انرژی بخشی خاصیت درمانی نیز دارد گانودرما علاوه بر انرژی بخشی فوق العاده برای بهبود و پیشگیری از سرطان استفاده می شود .

انرژی جسمی و جنسی را بالا برده و برای کسانی که ناتوانی جنسی و یا ناباروری دارند بسیار مفید می باشد گانودرما برای درمان دردهای عضلانی و روماتیسمی و درمان انواع دیسک ها مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند بهبود را تسریع می بخشد قهوه گانودرما سوپریم هم به واسطه داشتن جنسینگ برای ورزشکاران بسیار مفید است و چربی سوزی و عضله سازی بدون بازگشت و بدون عوارض جانبی دارد سوپریم مانند کورتون عمل کرده و بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم می کند اما هیچ کدام از عوارض جانبی کورتون را ندارد و در درازمدت می‌تواند عوارض ناشی از مصرف کورتون در بدن را از بین ببرد.

گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری ام اس دارند بسیار مفید است انرژی بدن او را تامین کرده و با تأثیر بر روی اعصاب آرامش و تعادل را به بیمار بازمی‌گرداند گانودرما سوپریم دوران یائسگی را به تعویق انداخته و کسانی را که در دوران یائسگی هستند عوارض آن را کاهش داده و از گرگرفتگی استرس و ناراحتی اعصاب و دردهای عضلانی کاهش داده و به خاطر داشتن کلسیم بالا پوکی استخوان را درمان و تراکم استخوان را بالا میبرد .

گانودرما سوپریم برای کسانی که مشکل آسم یا نارسایی ریوی دارند کمک به درمان آنها کرده و با مصرف روزانه این محصول بافت‌های ریه را ترمیم کرده و تمام رسوبات موجود در ریه را از بین برده و بافت را بازسازی میکند. گانودرما سوپریم به واسطه داشتن ژرمانیوم غلظت خون را تنظیم کرده و جریان خون را شدت می بخشد خون با شدت بیشتری به تمام اعضای بدن رسیده و تعادل بدن و حافظه را تقویت می کند و هوشیاری را افزایش می دهد خون با شدت بیشتری به اندام های تناسلی می‌رسد و عملکرد س** را بالا برده و تمایل به س** را بیشتر می کند.

قهوه گانودرما سوپریم آب میان بافتی مفاصل را ترمیم کرده و حرکت استخوان ها را بیشتر راحت‌تر می‌کند صدای ناشی از خشکی زانو و آرنج و مچ را از بین میبرد گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری پارکینسون دارند بسیار مفید می باشد و با و با تولید سلولهای مغزی و لرزش بدن را کاهش داده و با تأثیر بر روی سیستم عصبی بدن این بیماری را کنترل و بهبود می بخشد .

گانودرما سوپریم برای زیبایی پوست و پرپشت شدن مو و کاهش ریزش مو بسیار مفید است و با تأثیر بر روی فولیکول های مو و سلولهای پوست کار خونرسانی به پوست و مو را انجام می‌دهد .

گانودرما سوپریم طعم لذیذ قهوه عربیکا با خامه گیاهی همراه با گانودرما تامین ثبت آن تلخ و دلنشین به قهوه داده و برای درمان پوکی استخوان و غضروف سازی و درمان بیماری های اعصاب و درمان میگرن از آن استفاده می شود.

خانم‌هایی که عوارض قاعدگی و یائسگی دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و عوارض آن را کاهش دهند صفر هم انرژی جسمی و جنسی را بالا برد و توان آدمها را برای انجام هایی انجام کارها بالا بردن عملکرد س** را بالا برده و ناتوانی های جنسی و ناتوانی و ناباروری را از بین می برد .

تحرک و جهت اسپرم را زیاد می کند چربی سوز چربی های دور تخمدان را از بین برده و حاملگی به صورت طبیعی صورت می‌گیرد پوکی استخوان و تحلیل غضروف و آب میان بافتی را ترمیم می کند و برای لاغری و افرادی که شکستگی های بسیار دارند بسیار مفید است . سوپریم این نوشیدنی انرژی زا بسیار محرک می باشد بدون عوارض جانبی و حتی عوارض جانبی داروها و مواد شیمیایی که قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع می کند و بدن را پاکسازی می نماید جریان خون را سریع تر کرده و به واسطه سرعت بیشتر خون در بدن عملکرد اعضای بدن را سریع تر می کند هوشیاری و انرژی بیشتری می دهد و حس جوانی را بهتر تجربه می کنید کافه سوپریم به واسطه داشتن آنتی هیستامین قوی تمام هیستامین های بدن را دفع کرده و حساسیت های فصلی را از بین می برد و آنتی هیستامین بسیار قوی می باشد که به صورت طبیعی هیستامین ها را دفع می کند .

تاثیرات مصرف گانودرما بر روی ورزشکاران و بدنسازان :

قهوه سوپریم گانودرما به واسطه داشتن ژرمانیوم گردش خون را سریعتر کرده و اکسیژن رسانی و چربی سوزی بیشتری انجام می دهد و متابولیسم بدن را بهتر انجام می دهد . گانودرما سوپریم عضله‌سازی در بدن را افزایش می دهد و چربی سوزی قویتری دارد و چربیها را تبدیل به عضله می کند ماهیچه های قلب را تقویت کرده و پمپاژ خون سریع تر و بهتر انجام می‌شود .

کبد ورزش کاران به واسطه استفاده از مکمل های زیاد چرب شده و حس خستگی و کسالت در ورزشکاران افزایش می‌یابد . گانودرما کبد را پاکسازی کرده و انرژی بدن را افزایش می دهد و سیستم تنفسی را تقویت کرده و تنفس سریع تر انجام می شود . با گانودرما حس شادابی و نشاط و سلامتی را به ارمغان بیاورید و همچنین گانودرما سوپریم عضله سازی و چربی سوزی بدون عوارض جانبی مکمل های شیمیایی را در بدن انجام می دهد .

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه گانودرما سوپریم دکتر بیز، محصولی فوق العاده با خواص بی نظیر قارچ گانودرما است.

قهوه سوپریم دکتر بیز، یک قهوه مغذی و خامه ای در ترکیب با فواید جنسینگ،گانودرما لوسیدوم یکی از محبوب ترین نوشیدنیها در دنیا می باشد. قهوه سوپریم یک کافی بسیار سبک و ملایم وبا طعم خامه ای و متوسط شیرین است . این قهوه برای انرژی زایی در هر زمان از روز می باشد.

گانودرما سوپریم تشکیل شده است قهوه عربیکا گانودرما جنسینگ، خرنوب شیرین کننده طبیعی و خامه زده شده ی گیاهی که علاوه بر انرژی بخشی خاصیت درمانی نیز دارد گانودرما علاوه بر انرژی بخشی فوق العاده برای بهبود و پیشگیری از سرطان استفاده می شود .

انرژی جسمی و جنسی را بالا برده و برای کسانی که ناتوانی جنسی و یا ناباروری دارند بسیار مفید می باشد گانودرما برای درمان دردهای عضلانی و روماتیسمی و درمان انواع دیسک ها مورد استفاده قرار می گیرد و فرآیند بهبود را تسریع می بخشد قهوه گانودرما سوپریم هم به واسطه داشتن جنسینگ برای ورزشکاران بسیار مفید است و چربی سوزی و عضله سازی بدون بازگشت و بدون عوارض جانبی دارد سوپریم مانند کورتون عمل کرده و بافت های آسیب دیده بدن را ترمیم می کند اما هیچ کدام از عوارض جانبی کورتون را ندارد و در درازمدت می‌تواند عوارض ناشی از مصرف کورتون در بدن را از بین ببرد.

گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری ام اس دارند بسیار مفید است انرژی بدن او را تامین کرده و با تأثیر بر روی اعصاب آرامش و تعادل را به بیمار بازمی‌گرداند گانودرما سوپریم دوران یائسگی را به تعویق انداخته و کسانی را که در دوران یائسگی هستند عوارض آن را کاهش داده و از گرگرفتگی استرس و ناراحتی اعصاب و دردهای عضلانی کاهش داده و به خاطر داشتن کلسیم بالا پوکی استخوان را درمان و تراکم استخوان را بالا میبرد .

گانودرما سوپریم برای کسانی که مشکل آسم یا نارسایی ریوی دارند کمک به درمان آنها کرده و با مصرف روزانه این محصول بافت‌های ریه را ترمیم کرده و تمام رسوبات موجود در ریه را از بین برده و بافت را بازسازی میکند. گانودرما سوپریم به واسطه داشتن ژرمانیوم غلظت خون را تنظیم کرده و جریان خون را شدت می بخشد خون با شدت بیشتری به تمام اعضای بدن رسیده و تعادل بدن و حافظه را تقویت می کند و هوشیاری را افزایش می دهد خون با شدت بیشتری به اندام های تناسلی می‌رسد و عملکرد س** را بالا برده و تمایل به س** را بیشتر می کند.

قهوه گانودرما سوپریم آب میان بافتی مفاصل را ترمیم کرده و حرکت استخوان ها را بیشتر راحت‌تر می‌کند صدای ناشی از خشکی زانو و آرنج و مچ را از بین میبرد گانودرما سوپریم برای کسانی که بیماری پارکینسون دارند بسیار مفید می باشد و با و با تولید سلولهای مغزی و لرزش بدن را کاهش داده و با تأثیر بر روی سیستم عصبی بدن این بیماری را کنترل و بهبود می بخشد .

گانودرما سوپریم برای زیبایی پوست و پرپشت شدن مو و کاهش ریزش مو بسیار مفید است و با تأثیر بر روی فولیکول های مو و سلولهای پوست کار خونرسانی به پوست و مو را انجام می‌دهد .

گانودرما سوپریم طعم لذیذ قهوه عربیکا با خامه گیاهی همراه با گانودرما تامین ثبت آن تلخ و دلنشین به قهوه داده و برای درمان پوکی استخوان و غضروف سازی و درمان بیماری های اعصاب و درمان میگرن از آن استفاده می شود.

خانم‌هایی که عوارض قاعدگی و یائسگی دارند می توانند از این محصول استفاده کرده و عوارض آن را کاهش دهند صفر هم انرژی جسمی و جنسی را بالا برد و توان آدمها را برای انجام هایی انجام کارها بالا بردن عملکرد س** را بالا برده و ناتوانی های جنسی و ناتوانی و ناباروری را از بین می برد .

تحرک و جهت اسپرم را زیاد می کند چربی سوز چربی های دور تخمدان را از بین برده و حاملگی به صورت طبیعی صورت می‌گیرد پوکی استخوان و تحلیل غضروف و آب میان بافتی را ترمیم می کند و برای لاغری و افرادی که شکستگی های بسیار دارند بسیار مفید است . سوپریم این نوشیدنی انرژی زا بسیار محرک می باشد بدون عوارض جانبی و حتی عوارض جانبی داروها و مواد شیمیایی که قبلا وارد بدن شده است را از بدن دفع می کند و بدن را پاکسازی می نماید جریان خون را سریع تر کرده و به واسطه سرعت بیشتر خون در بدن عملکرد اعضای بدن را سریع تر می کند هوشیاری و انرژی بیشتری می دهد و حس جوانی را بهتر تجربه می کنید کافه سوپریم به واسطه داشتن آنتی هیستامین قوی تمام هیستامین های بدن را دفع کرده و حساسیت های فصلی را از بین می برد و آنتی هیستامین بسیار قوی می باشد که به صورت طبیعی هیستامین ها را دفع می کند .

تاثیرات مصرف گانودرما بر روی ورزشکاران و بدنسازان :

قهوه سوپریم گانودرما به واسطه داشتن ژرمانیوم گردش خون را سریعتر کرده و اکسیژن رسانی و چربی سوزی بیشتری انجام می دهد و متابولیسم بدن را بهتر انجام می دهد . گانودرما سوپریم عضله‌سازی در بدن را افزایش می دهد و چربی سوزی قویتری دارد و چربیها را تبدیل به عضله می کند ماهیچه های قلب را تقویت کرده و پمپاژ خون سریع تر و بهتر انجام می‌شود .

کبد ورزش کاران به واسطه استفاده از مکمل های زیاد چرب شده و حس خستگی و کسالت در ورزشکاران افزایش می‌یابد . گانودرما کبد را پاکسازی کرده و انرژی بدن را افزایش می دهد و سیستم تنفسی را تقویت کرده و تنفس سریع تر انجام می شود . با گانودرما حس شادابی و نشاط و سلامتی را به ارمغان بیاورید و همچنین گانودرما سوپریم عضله سازی و چربی سوزی بدون عوارض جانبی مکمل های شیمیایی را در بدن انجام می دهد .

 

 

برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

ارزان ترین قهوه ایرانی
در عصر حاضر با توجه به گسترش اینترنت و جستجو در وب سایت های مختلف، علاقمندان به قهوه، به این موضوع پی برده اند که مرغوب ترین و ارزان ترین قهوه باکیفیت در بازار، قهوه سوپریم با قارچ گانودرما است که می شود آن را به آسانی از طریق فروشگاه های آنلاین معتبر به دست آورد.

زیرا به دلیل ارتباط مستقیمی که نمایندگان فروش اینترنتی این محصول با دفتر فروش شرکت دکتر بیز دارند نمونه های مختلف قهوه گانودرما سوپریم بیز را بدون واسطه در کمترین نرخ بازار به دست مشتریان خواهند رساند. در واقع قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز به دلیل فروش مستقیم از کمپانی به مشتریان در پایین ترین نرخ عرضه می شود.

انواع قهوه های گانودرما

قیمت قهوه فوری سوپریم دکتر بیز در فروشگاه آنلاین
اگر قصد خرید قهوه سوپریم قارچ گانودرما و یا خرید قهوه سبز گانودرما را دارید بدون هیچ دغدغه ای بهتر است برای بهره بردن از خواص قارچ گانودرما، گزینه خرید قهوه گانودرما سوپریم بیز را انتخاب نمایید. زیرا با خرید این محصول و تهیه یک نوشیدنی ساده می توانید طیف گسترده ای از خواص قارچ گانودرما، گیاه جینسینگ و میوه خرنوب را مورد استفاده خود قرار دهید. بدون شک با خرید گانودرما سوپریم بهترین قهوه ایرانی را انتخاب کرده اید.

در خرید اینترنتی از فروشگاه های معتبر، قیمت قهوه سوپریم قارچ گانودرما به دلیل حذف واسطه ها و عرضه مستقیم بسیار مناسب خواهد بود. علاوه بر مناسب بودن قیمت قهوه گانودرما سوپریم، خرید آنلاین و اینترنتی، روشی مناسب برای دسترسی آسان به این محصول می باشد. از طرفی دیگر با پرداخت مناسب ترین نرخ به عنوان قیمت قهوه سوپریم گانودرما بیز و خرید این نوشیدنی فوق العاده، محصولی اصل و ارگانیک را برای خود تهیه کرده اید.

جهت اطلاعات بیشتر به سایت مرجع مراجعه کنید

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز از بی نظیرترین محصولات این شرکت به شمار می رود. در ترکیبات قهوه فوری سوپریم دکتر بیز گیاه خرنوب و جنسینگ نیز وجود دارد.

فواید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز

یکی از بی نظیر ترین محصولات دکتر بیز که در حال حاضر طرفداران زیادی دارد، قهوه فوری سوپریم دکتر بیز می باشد. این محصول با ترکیبات منحصر به فردی که دارد، دارای خواص زیادی می باشد که اگر شما هم قصد خرید آن را دارید بهتر است ابتدا با خواندن این مقاله، با خواص آن آشنا شوید.

قهوه فوری سوپریم دکتر بیز
قارچ گانودرما دارویی است که دارای ارزش زیادی می باشد و در دنیای امروز بسیار مورد توجه قرار گرفته است. جالب است بدانید برای اولین بار در ایران و خاورمیانه این قارچ به صورت فرآوری شده با قهوه تولید شده که این محصول از محصولات کمپانی بزرگ دکتر بیز می باشد. قهوه فوری سوپریم دکتر بیز یا کافه سوپریم گانودرما، یکی از محصولات بی نظیر می باشد که دارای گواهینامه های معتبر داخلی و بین‌ المللی است که نشان دهنده کیفیت محصول می باشد. این قهوه با ترکیبات معجزه ‌آسایی که دارد فواید متعددی دارد. از این رو مورد توجه افراد زیادی قرار گرفته است.

 

 

مواد تشکیل دهنده قهوه سوپریم

در تهیه قهوه فوری سوپریم مشاهده می شود که در کنار قهوه از جنسینگ و خرنوب نیز استفاده شده است که این موارد موجب دو چندان شدن خواص این قهوه می‌ شود. به طوری که لازم است بدانید جنسینگ گیاهی ارزشمند با طبع گرم و خشک بوده و خواص فراوانی دارد. همچنین گیاه خرنوب نیز دیگر ماده تشکیل دهنده قهوه سوپریم می باشد که طعمی مانند عسل و بسیار شیرین داشته و خواص زیادی دارد.

قهوه سوپریم با قارچ گانودرما

 

 

فواید مصرف این قهوه چیست؟
از آنجایی که در تولید قهوه سوپریم دکتر بیز علاوه بر قهوه از گیاهان دیگری نیز استفاده شده است، طبیعتا فواید مصرف آن را دو چندان کرده است. جالب است بدانید بسیاری از ورزشکاران در میان انواع قهوه های گانودرما، قهوه فوری سوپریم دکتر بیز را انتخاب می کنند زیرا این قهوه مغذی و خامه ای بسیار عضله ساز است و با وجود اینکه منجر به افزایش قدرت جسمی می شود، برای این افراد مناسب خواهد بود.

همچنین از دیگر فواید قهوه فوری سوپریم دکتر بیز می توان به کاهش اضطراب و افزایش انرژی اشاره نمود زیرا این نوشیدنی کافئین دار می ‌تواند در این زمینه نیز خواص درمانی داشته باشد. افرادی که دارای دیابت هستند نیز می ‌توانند از این قهوه استفاده کنند زیرا همانطور که گفته شد شیرین‌ کننده ای کاملا طبیعی در آن استفاده شده و با این حال منجر به کنترل دیابت و قند خون می شود.

همچنین قهوه سوپریم گانودرما برای جوان سازی پوست، تقویت و افزایش رشد مو و ناخن، تقویت سیستم ایمنی بدن، کاهش کلسترول، افزایش تعداد گلبول های سفید برای پیشگیری و درمان انواع سرطان ها، درمان سردرد های شدید میگرنی، بهبود عملکرد غده تیروئید، درمان پیسی و بسیاری از موارد دیگر موثر است.

 

 

http://harajkaade.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2-2/



:: بازدید از این مطلب : 55
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص و موارد مصرف:

کاهش وزن و چربی سوزی
برطرف کردن زود انزالی
ضد سرطان
رفع چربی کبد
درمان دیابت
درمان زگیل تناسلی
کاهش فشار خون
محافظت کننده عصبی
ضد سرطان
ضد چاقی
تقویت سیستم ایمنی بدن
محافظت کننده سلولهای کبدی
عفونت های رحمی
بیماری های ریوی

 

ویژگی های محصول :

وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.

زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.

 

سیر سیاه در کرج یکی از داروهای گیاهی مورد استفاده و مفید برای بسیاری از بیماری ها می باشد. با توجه به پیشرفت های علم پزشکی، داروسازی و داروشناسی باز هم مواد طبیعی و داروهای گیاهی جایگاه خاص خود را دارند. سیر سیاه کرج یکی از این داروهای گیاهی پر خاصیت است که در اختیار مردم قرار گرفته که با خواص فوق العاده خود بتواند به افراد در حفظ سلامتی کمک نماید. سیر سیاه در کرج می تواند به کمک افراد دیابتی آمده و مشکلات آن ها را به میزان قابل توجهی کاهش دهد.

سیر سیاه چیست
سیر سیاه از طریق تغییراتی که بر روی سیر معمولی و یا سفید ایجاد می شود بدست می آید و از دیرباز در کشورهای آسیای جنوب شرقی مورد استفاده بوده است. این مردم از این سیر عمل آوری شده هم به عنوان دارو و هم طعم دهنده در غذا استفاده می کردند.

در مسیر تهیه سیر سیاه هیچ مواد شیمیایی استفاده نمی شود و این پروسه تنها با کمک دما و رطوبت انجام می گیرد. در این تغییرات نه تنها خواص سیر سفید از بین نمی رود، بلکه خواص جدیدی نیز به آن اضافه می شود. برای تولید سیر سیاه آن را در محفظه های مخصوصی که دارای دمای میان 60 تا 90 درجه و همچنین رطوبتی بین 70 تا 90 درصد است، قرار می دهند. سیرها باید 2 تا 3 ماه در همین محفظه ها باقی بمانند تا به سیر سیاه تبدیل شوند. محصول نهایی طعمی شیرین دارد و بوی نامطبوع و یا تند سیر را نیز ندارد. افراد می توانند این محصول را هم به تنهایی و هم به عنوان چاشنی در غذاهای خود استفاده کرده و از خواص آن بهره مند شوند.

 

مواد تشکیل دهنده سیر سیاه در کرج
این نوع از سیر که بسیار پر خاصیت می باشد، از مواد طبیعی فوق العاده ای تشکیل شده است که برای بدن بسیار مفید بوده و به آن ها نیازمند است. از مواد تشکیل دهنده سیر سیاه در کرج می توان به آنتی اکسیدان های فوق العاده ای به نامهای زیر اشاره داشت:

پلی فنل ها
فلاونوئیدها
تترا هیدرو کاربولین
ارگانوسولفور
با خواص سیر سیاه درجه یک در کرج بیشتر آشنا شویم
این سیر که از تغییرات بر روی سیر سفید بدست می آید و بسیار پر خاصیت است. در ادامه به برخی از مهمترین خواص سیر سیاه در کرج اشاره می کنیم:

1- سیر سیاه تقویت کننده قوی سیستم ایمنی بدن است.

2- باعث بهبود عملکرد کلیه ها و کبد می شود.

3- آلرژی را کاهش می دهد.

4- استرس را در افراد کم می کند.

5- پایین آورنده میزان کلسترول خون است و در نتیجه از بیماری های قلبی و عروقی جلوگیری می کند.

6- باعث چربی سوزی و کم شدن و کوچک شدن سلول های چربی در بدن می شود و در نتیجه لاغری و کاهش وزن را به همراه خواهد داشت.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

آیا سیر سیاه می تواند بر کرونا موثر باشد؟
کرونا را شاید بتوان بیماری قرن جدید نامگذاری کرد که بسیاری از کشورهای دنیا را درگیر خود کرده است و تمامی دانشمندان و فعالان علوم پزشکی به دنبال راه حلی برای درمان این بیماری هستند. در کشور ما نیز با کمک گرفتن از طب سنتی و مواد طبیعی سعی در پیشگیری و حتی درمان این بیماری شده است.

سیر سیاه با داشتن خاصیت بالا برنده و قوی کننده سیستم ایمنی می تواند بدن را در برابر ابتلا به بسیاری از بیماری های میکروبی و ویروسی در امان نگه دارد. از آنجایی که بیماری کرونا نیز یک بیماری ویروسی تشخیص داده شده است پس می توان با کمک این خاصیت سیر سیاه از ابتلا به آن جلوگیری کرد.

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%af%d8%b1-%da%a9%d8%b1%d8%ac/



:: بازدید از این مطلب : 47
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 12 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

مصرف بیشتر از دو حبه در روز توصیه نمی شود و می تواند مضر هم باشد؛ همان گونه که مصرف بیش از حد سیر تازه می تواند باعث مسمومیت یا مشکلات معده شود (منبع).

برای خرید سیر سیاه با کیفیت و قیمت بسیار مناسب به صفحه خرید سیر سیاه بروید.

 

طریقه مصرف سیر سیاه برای لاغری
سیر سیاه خاصیت چربی سوزی دارد اما برای لاغری باید اقدامات دیگری هم در کنار مصرف سیر سیاه انجام داد و به خوردن سیر سیاه اکتفا نکرد. برای اینکه از خاصیت سیر سیاه برای لاغری استفاده کنید پیشنهاد می شود روزانه یک حبه سیر را قبل صبحانه یا همراه با آن مصرف کنید. مصرف سیر سیاه در ابتدای روز باعث می شود فرآیند کاهش چربی های مضر در رگ ها، کبد و سایر نقاط بدن، در طول روز و هنگام فعالیت های روزانه اتفاق بیفتد.

طرز استفاده سیر سیاه با غذا
سرآشپزهای بزرگ دنیا سیر سیاه را به عنوان یک افزودنی سالم و خوش طعم در آشپزخانه هایشان دارند و از آن به عنوان چاشنی و طعم دهنده به غذا یا به صورت ترکیب اصلی در غذا استفاده می کنند. سیر سیاه به غذاها مزه لذیذتری می دهد و غذاها را به یک داروی مقوی تبدیل می کند!

شما می توانید سیر سیاه را در رژیم غذایی خود جا دهید و در دستورالعمل های آشپزی به کار ببرید. در زیر فهرستی از این روش ها را بیان می کنیم:

۱- سیر سیاه را روی نان معمولی یا نان تست بمالید و آن را روی نان پخش کنید و روی آن تخم مرغ بگذارید و میل کنید.

۲- سیر سیاه را به صورت حاضری با نان و غذاهای حاضری دیگر (غذاهایی که نیاز به پختن ندارند) مصرف کنید و ببینید خوردن آن را با چه غذای حاضری دیگری می پسندید.

۳- سیر سیاه در ترکیب با انواع سرکه خوش مزه می شود. یک روش استفاده از سیر سیاه، استفاده از سس سیر سیاه است. برای ساختن سس سیر سیاه، آن را با سرکه سفید، روغن زیتون، کمی موسیر و مقداری نمک ترکیب کنید تا یک سس خوش طعم برای انواع سالاد به دست بیاید.

۴- سیر سیاه را به صورت حُمْص یا نخود ارده مصرف کنید. حمص یک خوراک مدیترانه‌ای عربی است که در خاورمیانه بسیار محبوب است و به عنوان دسر مصرف می شود. برای درست کردن حمص ۲۰۰ گرم نخود را بپزید و با یک حبه سیر سیاه و یک سوم لیوان آب، له یا چرخ کنید. داخل یه کاسه دیگر ارده، روغن زیتون، آب لیموترش، نمک و فلفل را با هم مخلوط کنید و به نخود چرخ شده اضافه کنید و مجددا چرخ کنید تا یکنواخت بشود. اگر لازم بود مقداری آب به آن اضافه کنید تا خیلی خشک نباشد. حمص خوشمزه با سیر سیاه آماده خوردن است!

۵- سیر سیاه را با پوره سیب زمینی ترکیب و میل کنید.

۶- سیر سیاه را به جای سیر در غذاهای مختلفی مانند سوپ، سبزی پلو و میرزا قاسمی بریزید تا طعم شیرین تری را تجربه کنید.

۷- سیر سیاه را خرد کرده و با مقداری کره مخلوط کنید. مخلوط حاصل را می توانید روی تکه های گوشتی که می خواهید سرخ کنید بمالید.

 

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 65
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه گانودرما و میگرن ؛ درمان میگرن عصبی با قهوه گانودرما همگی در سایت فال و خواب.امیدواریم این مطلب که حاصل تلاش تیم خواص مواد غذایی سایت است مورد توجه شما سروران گرامی قرار گیرد.

همانطور که می دانید قرآن کریم از بهشت با نام جنت نام برده است و معنی جنت باغی است که درختان میوه فراوان دارد.همچنین در این کتاب آسمانی از میوه های زیادی نام برده شده است.

بیشتر بخوانید : بالنگ در چه فصلی است ؛ در کدام فصل بالنگ رسیده می شود

امروزه با پیشرفت جوامع بشری بیماری ها هم پیشرفت زیادی کرده اند و یکی از راه های نجات انسان از بیماری های مختلف شناخت کامل طبیعت و آشنایی با خواص گیاهان و میوه ها است.

از مهمترین میوه هایی که در قرآن از آنها نام برده شده است می توانیم به انجیر و زیتون اشاره کنیم که به تازگی یک گروه تحقیقات ژاپنی پی به خواص فوق العاده مصرف یک عدد انجیر و هفت عدد زیتون شده است.

مطالب پیشنهادی از سراسر وبYektanet: Vaccine
جدیدترین مدل گوشی های شیائومی را با تخفیف بخرید!

گانودرما مارکت، تنها فروشگاه تخصصی قارچ گانودرما در ایران

قارچ گانودرما را فقط از تولیدکننده و بدون واسطه بخرید!

زود عصبانی میشی؟؟؟ جدیدترین تکنیک‌های «غلبه بر خشم» در همکده!

زود عصبانی میشی؟؟؟ جدیدترین تکنیک‌های «غلبه بر خشم» در همکده!

اجاره این هتل در مشهد 175 هزار تومان

جدیدترین مدل گوشی های شیائومی را با تخفیف بخرید!
جدیدترین مدل گوشی های شیائومی را با تخفیف بخرید!

گانودرما مارکت، تنها فروشگاه تخصصی قارچ گانودرما در ایران
گانودرما مارکت، تنها فروشگاه تخصصی قارچ گانودرما در ایران

قارچ گانودرما را فقط از تولیدکننده و بدون واسطه بخرید!
قارچ گانودرما را فقط از تولیدکننده و بدون واسطه بخرید!

زود عصبانی میشی؟؟؟ جدیدترین تکنیک‌های «غلبه بر خشم» در همکده!
زود عصبانی میشی؟؟؟ جدیدترین تکنیک‌های «غلبه بر خشم» در همکده!

زود عصبانی میشی؟؟؟ جدیدترین تکنیک‌های «غلبه بر خشم» در همکده!
زود عصبانی میشی؟؟؟ جدیدترین تکنیک‌های «غلبه بر خشم» در همکده!

اجاره این هتل در مشهد 175 هزار تومان
اجاره این هتل در مشهد 175 هزار تومان

جدیدترین مدل گوشی های شیائومی را با تخفیف بخرید!

گانودرما مارکت، تنها فروشگاه تخصصی قارچ گانودرما در ایران

قارچ گانودرما را فقط از تولیدکننده و بدون واسطه بخرید!

زود عصبانی میشی؟؟؟ جدیدترین تکنیک‌های «غلبه بر خشم» در همکده!

زود عصبانی میشی؟؟؟ جدیدترین تکنیک‌های «غلبه بر خشم» در همکده!

اجاره این هتل در مشهد 175 هزار تومان

پس از اینکه یکی از قرآن پژوهان مصری اعلام کرد که خداوند در قرآن به انجیر و زیتون قسم خورده است و نام انجیر یک بار و نام زیتون هفت بار در قرآن آمده است ، رییس این گروه مسلمان شد.

قهوه گانودرما و میگرن
تحقیقات انجام شده بر روی تاثیر قهوه گانودرما بر بیماری میگرن نشان می‌دهد که قهوه گانودرما سیستم ایمنی بدن و گردش خون در سر را تقویت می‌کند،

همچنین قهوه گانودرما باعث آرامش و بهبود خواب راحت می‌شود و در نهایت باعث بهبود و درمان بیماری میگرن می‌شود.

بیماری میگرن امروزه در بسیاری افراد در سراسر جهان مشاهده می‌شود

و یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توان این بیماری را درمان کرد مصرف داروهای گیاهی از جمله قهوه گانودرما است.

در نتیجه‌ی این بیماری فرد از انجام بسیاری از فعالیت‌های روزانه‌ی خود عقب می‌ماند

و نمی‌تواند آنها را به درستی انجام دهد. برای بهبود و درمان بیماری میگرن

داروهای مختلفی وجود دارد و مصرف آنها عوارض زیادی را برای فرد به همراه دارد.

تاثیر قهوه گانودرما بر بیماری میگرن و درمان و بهبود خواب، تنظیم فشار خون،

درمان انواع هپاتیت، سر گیجه، کلسترول بالا، تقویت سیستم ایمنی، درمان انواع سرطان‌ها اثبات شده است.

این قهوه دارای مواد معدنی و املاح بسیار زیادی است که استفاده از آن به تمام سنین توصیه می‌شود.

خواص معجزه آسای قهوه گانودرما باعث شده است تا در سراسر جهان نماد طول عمر، سلامتی و جاودانگی باشد.

قهوه گانودرما به خاطر خواص و مزایای درمانی و دارویی که دارد تقریبا ۱۰۰۰ سال است

که در کشورهای آسیایی برای درمان انواع بیماری‌ها مانند سردردهای میگرنی مورد استفاده عموم مردم قرار گرفته است.

از جمله تاثیر قهوه گانودرما بر بیماری میگرن این است که با تنظیم خواب و بهبود کیفیت آن در انسان حملات ناگهانی میگرنی جلوگیری می‌کند

و به مرور زمان باعث درمان انواع سردردهای میگرن می‌شود.

آشنایی با دیگر خواص قهوه گانودرما
برای اینکه شما سروران گرامی با دیگر خواص قهوه گانودرما آشنا شوید این بخش را برای شما تهیه نموده ایم.

آشنایی با قهوه گانودرما
طبع قهوه گانودرما سرد و تر و سرد و خشک می باشد و کالری یک فنجان قهوه گانودرما حدود ۱۰۰ کالری است.

قهوه گانودرما یه نوع قهوه است که دارای عصاره قارچ گانودرما بوده و به همین علت نیز مزایای سلامتی زیادی داره

 

 

خرید قهوه گانودرما جهت میگرن

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d9%88-%d9%85%db%8c%da%af%d8%b1%d9%86/



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 2 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

مدل 6 قزنه هم مثل مدل های 3 قزنه در دو رنگ مشکی و کرم عرضه شده و شما می توانید موقع سفارش نگ مورد نظر خود را انتخاب کنید یا در قسمت توضیحات و یا انتهای آدرس یادداشت کنید.

قیمت مدل کمری 6 قزنه: 610.000 تومان

این تصویر دارای صفت خالی alt است؛ نام پروندهٔ آن logo1.png است
تصاویر واقعی گن آنچری
در تصاویر زیر عکس واقعی از خود محصول و بسته بندی و جعبه شکم بند ساعت شنی لاتکس اصل کلمبیایی برند آنچری را مشاهده می کنید.
برای دیدن عکس های واقعی بیشتر و با کیفیت تر به ما در واتس اپ یا تلگرام و یا اینستاگرام پیام بدین.
صفحه ما در اینستاگرام genkaplancom می باشد.

 

 

 

 

جدا کننده متن - سایت کاپلان مارکت , TEXT DEVIDER KAPLANMARKET
خرید بهترین گن لاغری , گن شنی
شماره تماس 09127250963 صادقی

خرید ارزان گن ساعت شنی تاپی , گن شنی, خرید گن ساعت شنی , گن شنی لاتکس اورجینال
ویژگی های گن شنی تاپی یا جلیغه ای
گن اورجینال ساعت شنی جلیقه ای ساعت شنی لاتکس اصل کاملا
طراحی شده کشور کلمبیا (مبدا برند: کلمبیا)
دارای بند و حالت رکابی و پوشش کامل ناحیه پشت بدن
ارایه شده در دو مدل بند سوتین و بندپهن متناسب با سلیقه شما
ساخته شده از الیاف لاتکس اورجینال برای افزایش دمای مرکزی بدن و افزایش تعرق و چربی سوزی
بهترین روش برای خوش فرم دیده شدن بالاتنه
بهترین گن برای زیباتر دیده شدن اندام خانم ها
سریع ترین روش لاغری و کم کردن سایز و لاغری بدون بازگشت
دارای ۳ ردیف قزن برای تنظیم سایز _در هر ردیف 16 عدد قزن (هوک) وجود دارد.

جنس گن شنی اصلی از لاتکس اورجینال می باشد که برای فرم دهی به بدن و همچنین چربی سوزی, بسیار عالی عمل می کند.
همچنین یک لایه نازک برای جذب عرق در داخل آن به کار رفته است و این لایه از ایجاد حساسیت نیز جلوگیری می کند.
سایز این گن به صورتی است است که از زیر سینه تا زیر ناف را به صورت کامل پوشش می دهد.
از ناحیه پشت هم از زیر گردن تا بالای باسن را کاملا پوشش می دهد.
همچنین موقع پوشیدن این گن , سینه های شما به سمت بالا لیفت شده و خوش فرم دیده می شود به صورتی که نیاز به سوتین نخواهید داشت!

مرکز خرید گن ساعت شنی اصل
دلایل اختلاف قیمت گن ها در بازار
اگر در بازار به دنبال گن های لاغری و مخصوصا مدل ساعت شنی بگردید با قیمت های مختلف روبرو خواهید شد که ممکن است برایتان کمی گیج کننده باشد!
دلیل اصلی این موضوع, نایاب بودن جنس اصلی این گن می باشد.
و متاسفانه مدل های فیک و تقلبی و هایکپی در بازار خیلی زیاد است.
عده ای از این فرصت استفاده میکنند و جنس اصلی را با قیمتی خیلی گران تر به فروش می رسانند.
متاسفانه یک عده هم جنس تقلبی را با قیمت جنس اصلی می فروشند که باید حسابی حواستان را جمع کنید.

نکته دیگر این که گن های ساعت شنی معمولا در دو جنس لاتکس و نیوتکس در بازار موجود هستند.
و جنس اصلی آن لاتکس است و جنس نیوتکس قیمت و کیفیت پایین تری دارد.
گن جلیغه ای ساعت شنی لاتکس اصل کلمبیایی(نه فیک و های کپی و … ) را با تخفیف ویژه و تنها به قیمت 620.000 تومان از کاپلان مارکت تهیه کنید.

مشکلات جنس فیک و تقلبی گن شنی:
بی تعارف بگوییم که متاسفانه اکثر گن های که در بازار به اسم ساعت شنی فروخته می شوند فیک و تقلبی هستند.
با خرید این گن ها نه تنها نتیحه ای نخواهید گرفت بلکه ممکن است به بدن خودتان هم آسیب وارد کنید.

زود شل می شود و گشاد می شود.
در اثر فشار پاره می شود .
فنر های آن می شکند یا خم میشود یا از گن بیرون می زند.
قزن های گن در می رود و یا خم می شود و می شکند.
گن رنگ پس می دهد.
حساسیت و خارش پوستی ایجاد می کند.
بدفرم می ایستد و از زیر لباس مشخص می شود.
خرید گن شنی اصل کلمبیایی
مشخصات جنس لاتکس اصل کلمبیایی
شاید برایتان سوال پیش بیاید که از کجا باید بفهمیم گنی که میخریم اصل هست یا نه!

نکته ای که باید متذکر شویم این است که شما صرفا با دیدن عکس نمی توانید به اصل و فیک بودن گن پی ببرید.
حتما باید از جای مطمئن خریداری کنید.
اصلی ترین مشخصات جنس اصلی این گن را در پایین لیست کردیم.

وزن سنگین(550 گرم)
دارای فنرهای فلزی داخلی 9 ردیف
قزن های محکم (پرسی و یا دوخت)
دوخت استاندارد
لیبل ساخت کلمبیا
دارای بسته بندی شیک و اورجینال
لایه داخلی پنبه مانند از جنس اسپاندکس
جنس اصلی این گن دارای وزن نسبتا سنگین است و در داخل آن فنرهای فلزی قابل انعطاف کار گذاشته شده و دوخت گن باید کاملا استاندارد و ارگونومیک باشد و موقع پوشیدن فرم خوبی به بدن بدهد و چین نخورد.
همنین در بسته بندی اورجینال باشد و ساخت کلمبیا بر روی گن و بسته بندی آن حک شده باشد.
قزن های جلویی کار هم که برای تنظیم سایز هستند بسیار مهم اند. حتما باید دارای قزن های محکم و با کیفیت باشند.

راهنمای انتخاب سایز گن لاغری ساعت شنی:
دقت کنید که اصلی ترین فاکتور برای تعیین سایز گن کلمبیایی ساعت شنی , سایز دور ناف می باشد.
لطفا اندازه دور ناف خود را با متر بگیرید و موقع سفارش به ما اطلاع دهید.

یک حالت کلی برای سایزبندی گن وجود دارد که در پایین به آن اشاره میکنیم.

36-38 » S
38-40 » M
42 » L
44 » XL
46-48 » XXL
48-50 » XXXL

جدا کننده متن - سایت کاپلان مارکت , TEXT DEVIDER KAPLANMARKET
ثبت سفارش گن زنانه مدل ساعت شنی تاپی از طریق تلگرام ( بر روی لینک زیر کلیک کنید)

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

خواص و موارد مصرف:

کاهش وزن و چربی سوزی
برطرف کردن زود انزالی
ضد سرطان
رفع چربی کبد
درمان دیابت
درمان زگیل تناسلی
کاهش فشار خون
محافظت کننده عصبی
ضد سرطان
ضد چاقی
تقویت سیستم ایمنی بدن
محافظت کننده سلولهای کبدی
عفونت های رحمی
بیماری های ریوی

 

ویژگی های محصول :

وزن بسته : 170 گرم
مناسب جهت : برای کاهش وزن و کبد چرب و زود انزالی
زمان مصرف : روزانه یک تا سه نوبت
شرایط نگهداری : در جای خشک و خنک (پس از باز شدن درون یخچال)

 

نحوه و زمان مصرف :

استفاده از سیر سیاه با شکم خالی و قبل از خوردن وعده‌های غذایی تاثیر آن را بیشتر‌ می‌کند. به این منظور توصیه‌ می‌شود روزانه بین ۱ تا ۳ عدد سیر مصرف شود. همچنین از آن به عنوان طعم‌دهنده و چاشنی در انواع غذاها استفاده‌ می‌شود. گنجاندن این محصول در وعده‌های غذایی به سلامتی شما کمک شایانی خواهد کرد.

 

موارد منع مصرف:

در صورت مصرف داروی ضد انعقاد با پزشک مشورت کنید.

زنان باردار و خانم هایی که نوزادان زیر شش ماه دارند.

خواص سیر سیاه برای درمان سرطان

 

داروهای گیاهی همیشه منبع مفید و بی دردسری برای بیشتر بیماریها بوده اند. در طب سنتی از خواص سیر سیاه به عنوان یک داروی مفید برای درمان سرطان نام برده شده است. این نوع سیر باعث افزایش متابولیسم بدن و در نتیجه روان شدن جریان خون می شود. سیر سیاه را می توانید به صورت خام و یا پخته استفاده کنید. در ادامه از خواص بیشتر این داروی گیاهی و همچنین نحوه ی استفاده ی مفید تر آن توضیح خواهیم داد.

خواص سیر سیاه چیست و چگونه عمل می آید
سیر سیاه یک ماده ی غذایی کاربردی است که از تخمیر سیر تازه در دمای 60 تا 90 درجه سانتیگراد و رطوبت 70 تا 90 درصد تولید می شود. سیر تازه را به مدت 60 تا 90 روز با این شرایط نگهداری می کنند. پس از آن سیر رنگ سیاه و شکل ژله ای پیدا می کند که به آن سیر سیاه می گویند. این ماده نه تنها دارای طعم و مزه ی بی نظیری است، بلکه از خواص زیادی نیز بهره مند است. به همین دلیل در آشپزی و طب سنتی از آن به عنوان یک مزه دهنده و داروی بی نظیر استفاده می کنند. این نوع سیر سرشار از ترکیبات آلی گوگرد مانند آلیسین، آلیسین، دی آلیل دی سولفید، دی آلیل تری سولفید، و غیره را دارا است. به همین دلیل فواید سلامتی بسیاری مانند خواص ضد سرطانی، ضد چاقی، آنتی اکسیدان، آنتی بیوتیک، ضد چربی خون، ضد دیابت، ضد انعقاد، ضد میکروبی، محافظ کبد و بسیاری از خواص دیگر را شامل می شود. اما محققان اخیرا بر روی خواص ضد سرطانی سیر سیاه متمرکز تر شده اند و دریافته اند که این ماده ی مغذی برای درمان سرطان خون، سرطان روده بزرگ و سرطان معده بسیار موثر است.

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 190 هزار تومان

 

1 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 170 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 380 هزار تومان

 

2 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 340 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 570 هزار تومان

 

3 بسته سیر سیاه دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 510 هزار تومان

 

خواص مصرف سیر سیاه به صورت ناشتا
اکثر کارشناسان طب سنتی توصیه می کنند که سیر را به صورت ناشتا مصرف کنیم. حال چرا به صورت ناشتا؟ زمانی که معده خالی است باکتری ها و ویروس ها در بدن مقاومت کمتری دارند. بنابراین سیر با قدرتی که دارد آن ها را از بین می برد. همچنین مصرف این نوع سیر به صورت ناشتا باعث می شود مواد مغذی ای که دارد سریعتر جذب بدن شوند و سریع تر تاثیر خود را بر روی بدن بگذارند. خواص سیر سیاه به صورت ناشتا دو برابر است و بسیاری از بیماری ها از جمله سرطان را درمان می کند و سیستم ایمنی بدن را در مقابل بیماری های خطرناک تقویت می سازد. ارزش غذایی سیر سیاهی که مصرف می کنید بسیار بیشتر از آن است که یادتان برود صبح ها ناشتا آن را میل کنید.

خرید سیر سیاه برای درمان سرطان

با مصرف سیر سیاه از سرطان جلوگیری کنید
در قدیم سیر سیاه را به صورت سنتی تولید می کردند. اما بعد از کشف خواص سیر سیاه که بی شمار نیز هستند، کشور کره آن را به صورت کاملا ارگانیک به بازار عرضه کرد. اخیرا محققان کشف کرده اند که به دلیل وجود ماده ی S-allyl cysteine در سیر سیاه، به صورت مستقیم مصرف آن مانع از ابتلا به سرطان می شود و حتی بهتر از سیر معمولی مانع از تشکیل سلول های سرطانی در بدن می گردد. این خاصیت برای افرادی که در خانواده شان سابقه ی ابتلا به سرطان داشته اند بسیار مفید است و بهتر است که سیر سیاه را در برنامه ی غذایی شان بگنجانند. همچنین ماده ی پلی فنول در طول زمان تخمیر به طور معجزه آسایی افزایش می یابد که این ماده نیز تاثیر زیادی در عدم ابتلا به سرطان دارد. خواص سیر سیاه برای سرطان همچون یک مقاومت کننده ی عالی در بدن به شمار می آید.

خواص سیر سیاه برای مبارزه با سرطان معده
تحقیقات نشان داده که سرطان معده باعث کاهش دریافت میوه و سبزیجات می شود. برای درمان سرطان معده شیمی درمانی و جراحی و مصرف داروهای شیمیایی راهکارهای معمولی هستند که پزشکان آن ها را انجام می دهند. اما مصرف سیر سیاه یک میانبر بسیار قوی برای مبارزه با سرطان معده است. از خواص سیر سیاه در درمان سرطان معده اثر ضد تومور بودن، جلوگیری از رسوب کلسترول در رگهای بدن آترواسکلروز، تنظیم قندخون، جلوگیری از رشد سرطان و اثر آنتی بیوتیک بودن میتوان نام برد. در مطالعات آزمایشگاهی در موشهای دارای تومور، اثرات ضد تومور سر سیاه؛ مانند مهار رشد، مشاهده گردید. همچنین در این مطالعه، افزایش شاخص های طحال و تیموس نشان داد که اثر ضد سرطانی سیر سیاه ممکن است به دلیل خواص آنتی اکسیدانی و تقویت سیستم ایمنی بدن که دارد، باشد.

 

 

منبع نوشته های بالا



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 1 دی 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قارچ گانودرما و تیروئید
یکی از موثرین و بهترین داروهای موجود که استفاده از آن به تمامی افراد توصیه می شود، قارچ گانودرما است. قارچ گانودرما لوسیدوم یک قارچ دارویی بومی آسیای شرقی است که دارای بافتی چوبین است. این قارچ برایی درمان بیماری های مختلفی همچون سرطان مورد استفاده قرار می گیرد و از دیرباز تاکنون به عنوان اکسیر جاودانگی از آن یاد می شده است.

تاثیر قارچ گانودرما بر روی تیروئید
تاثیر قارچ گانودرما بر روی تیروئید
قارچ گانودرما لوسیدوم از محصولاتی است که امروزه در پزشکی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد و با استفاده از آن محصولات بسیار مختلفی تولید می شود. این قارچ از محصولاتی است که در طبیعت کمیاب بوده و برای مصرف عمده باید پرورش داده شود.

گانودرما با تنظیم متابولیسم بدن و ایجاد تعادل در آن موجب بهبود عملکرد غده تیروئید می شود. این قارچ با تنظیم سطح هورمون های t3 و t4 به درمان بیماری کم کاری و پرکاری تیروئید کمک می کند. همچنین گانودرما انرژی بدن را بالا می برد و کسالت ناشی از اختلال تیروئید را از بین می برد. از طرفی مصرف گانودرما موجب تنظیم گردش خون می شود و به همین دلیل خون رسانی به پوست بهتر انجام می شود و خشکی های ناشی از بیماری تیروئید را خنثی می کند. از طرفی گانودرما اختلالات وزنی متاثر از بیماری تیروئید را اصلاح می کند.

همانطور که گفته شد، قارچ گانودرما بر روی درمان تیروئید تاثیر بسیار شگفت انگیزی دارد و می توان با استفاده از این گیاه معجزه آسا به درمان کم کاری یا پرکاری تیروئید پرداخت. به طور مثال فردی که دچار کم کاری تیروئید است معمولا در صبح گاه احساس خستگی، کسلی و بی انرژی بودن دارد که با مصرف منظم قارچ گانودرما می توان موجب افزایش سطح انرژی در بدن گردید و علائم کم کاری تیروئید را کاهش داد. این قارچ بر روی قسمت های مختلف بدن تاثیر می گذارد و باعث می شود تا فرد بیمار توانایی بیشتری برای مبارزه با بیماری داشته باشد. قارچ گانودرما را می توان در طول روز مورد استفاده قرار داد و اثرات مثبتی که بر روی بدن می گذارد، بهره مند شد.

میزان و اثر مصرف قارچ گانودرما بر تیروئید
میزان مصرف قارچ گانودرما برای بیماری های مختلف و گروه های سنی مختلف، متفاوت است و برای مصرف آن باید از مشاوران باتجربه در این یاری گرفت. میزان مصرف این قارچ معجزه آسا از چند میلی گرم تا ۱۰۰ گرم متغییر است. در صورتی که مصرف قارچ گانودرما لوسیدوم به صورت منظم و با دقت طی ۱۰ تا ۱۵ روز انجام شود، اثرات مثبتی در پی خواهد داشت و فرد می توان شاهد بهبود خود باشد. خوشبختانه این قارچ به صورت قرص، پودر و عصاره وجود دارد تا افراد بتوانند با توجه به دسترسی خود این محصول را مورد استفاده قرار دهند.

احتیاط در مصرف گانودرما
قارچ گانودرما لوسیدوم از قارچ هایی است که دارای خواص و فواید بی شماری است و تمام افراد می توانند آن را مورد استفاده قرار دهند. هرچند این گیاه دارای خواص زیادی است ولی در مواردی باید در مصرف آن احتیاط کرد. به طور مثال مصرف همزمان گانودرما با برخی از داروهای هورمونی و فشار خون توصیه نمی شود و برای مصرف آن حتما باید با پزشک معالج مشورت کرد. همچنین مصرف زیاد و طولانی مدن قارچ گانودرما لوسیدوم می تواند موجب کاهش فشار خون و کاهش قند خون شود و در این رابطه باید احتیاط شود و از زیاده روی در مصرف این گیاه خودداری کرد.

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

علت محبوبیت قهوه های گانودرما چیست؟
قهوه های گانودرما با توجه به خواصی که دارند در بین مردم محبوبیت پیدا کرده اند و طرفداران این قهوه مدعی شده اند که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن، کاهش وزن، برطرف کردن خستگی بدن، تقویت حافظه، افزایش انرژی بدن و کاهش کلسترول، کاهش استر و روند پیری می شود. همچنین این قهوه حاوی منع زیادی از آنتی اکسیدان است.

 

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان 1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

فواید و مزایای قهوه گانودرما برای بدن
در سال 2016 با انتشار 5 مقاله درباره قارچ گانودرما مشخص شد که این گیاه برای درمان های سنتی از آن استفاده کرد و پاسخگوی بسیار خوبی برای بیماری هایی مانند تومور است و باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود. در این پژوهش ها گفتند که این قارچ برای درمان سرطان نیز مفید است اما برای اثبات ادعای خود شواهد کافی نداشتند و نتوانستند ادعای خود را برای درمان سرطان به اثبات برسانند. در ادامه برخی از خواص از فواید قهوه های گانودرما معرفی می کنیم.

قهوه های گانودرما دارای مقادیر زیاد آنتی اکسیدان است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند همین ویژگی باعث کاهش فشار خون بالا، تقویت کبد، رفع مشکلات ریوی مراقبت از سیستم تنفسی و گردش خون می شود.
این قهوه از باعث پیشگیری از بیماری های قلبی، دیابت، اختلالات شش، و حتی سرطان می شود.
در ترکیبات قهوه های گانودرما از گیاهان دارویی استفاده شده است که برخی از این مواد باعث به جریان افتادن اکسیژن بدن می شوند که همین امر باعث میشود انرژی بدن افزایش و استرس کاهش یابد. با افزایش انرزی بدن حس نشاط و سلامت در بدن ایجاد می شود که تاثیراتی مانند رفع مشکلات روحی و افسردگی به همراه دارد.
از خواص قهوه های گانودرما آرامش بخش بودن آن است که به درمان اختلالات خواب کمک می کند.
قهوه گانودرما برای پوست نیز مفید است و می توان از قهوه گانودرما برای جوش صورت استفاده کرد و خواص بسیاری برای پوست و زیبایی دارد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.
از این قهوه برای تقویت حافظه، کاهش تنش و تقویت تمرکز استفاده می شود و از بیماری هایی مانند آلزایمر، زوال عقل پیشگیری می کند.

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 63
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

عوارض سیر سیاه دکتر بیز
استفاده اصولی از سیر سیاه ۲ حبه یا کمتر در روز است و در صورتی که از این محصول به طور درست و اصولی استفاده شود مصرف آن هیچ عوارضی را به دنبال نخواهد داشت. تماس های متعدد با مشتریان نشان داده است که عوارض سیر سیاه دکتر بیز فقط متوجه کسانی بوده است که به طور افراطی از سیرسیاه استفاده کردند وگرنه سیر سیاه حتی عوارض سیر معمولی را هم ندارد و مشکلات گوارشی، بوی بد و حساسیت ایجاد نمی کند.

طریقه مصرف سیر سیاه دکتر بیز
مصرف سیر سیاه دکتر بیز این گونه است که: بهتر است شما در روز نصف حبه تا یک حبه از این محصول را استفاده کنید. البته مصرف تا دو حبه مجاز است اما اگر روزانه دو حبه سیر سیاه میل کردید حتما حواستان به علائم سلامتی تان باشد تا مشکلی پیش نیاید. چرا که همان گونه که مصرف افراطی سیر سفید می تواند باعث مسمومیت یا مشکلات معده شود سیر سیاه هم می تواند. مصرف سیر خام ناشتا یا قبل از صبحانه نیز می تواند باعث جذب بهتر و افزایش انرژی شما در طول روز شود.

منع مصرف سیر سیاه
تا به حال منع مصرف خاصی برای سیر سیاه معرفی نشده است تنها نکته قابل توجه این است که بهتر است در صورت حضور افت فشار خون شدید یا وجود مشکلات گوارشی قبل از مصرف این محصول با پزشک تان مشورت کنید.

سیر سیاه دکتر بیز
حالا اگر به دنبال خرید سیرسیاه هستید ما سیر سیاه دکتر بیز را به شما معرفی میکنیم. می پرسید چرا؟
چرا که: دکتر بیز تنها تولید کننده سیر سیاه و قهوه گانودرما در ایران می باشد.
سیر دکتر بیز یک محصول صادراتی با کیفیت است.
سیر سیاه بیز دارای گواهی نامه های معتبر داخلی و حتی بین المللی از منابع ذیصلاح می باشد.

سیر سیاه دکتر بیز – خرید سیر سیاه دکتر بیز

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d8%b3%db%8c%d8%b1-%d8%b3%db%8c%d8%a7%d9%87-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 71
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه گانودرما برای سلامت و زیبایی پوست مفید است. قهوه گانودرما را می توان برای برطرف کردن لک و پیس پوست استفاده کرد و زیبایی را به پوست خود هدیه دهید.

همه چیز درباره ی قهوه گانودرما

 

قهوه گانودرما برای زیبایی پوست و سلامت بدن بسیار مفید است و از این قهوه به عنوان یک انرژی زای فوق العاده می شود استفاده کرد. مصرف این هوه باعث می شود شما دیگر به سراغ قهوه های معمولی نروید و تنها قهوه گانودرما مصرف کنید.

افراد زیادی هستند که برای زیبایی و جوانسازی پوست خود کارهای از قبیل لایه برداری پوست، پاکسازی ، ماسک های مختلف و … استفاده می کنند اما دیگر نیازی به انجام این کار نیست زیرا قهوه گانودرما باعث نشاط و زیبایی پوست شما می شود. در ادامه قهوه گانودرما و فواید و عوارض آن را برای شما معرفی میکنیم.با ما همراه باشید.

قهوه گانودرما چیست؟
این قهوه نوعی نوشیدنی پودری است که شامل پودر قهوه و عصاره قارچ گانودرما است. قارچ گانودرما یا به اصطلاح قارچ جان افزا خواص درمانی بسیاری دارد و برای بدن مفید است. در ترکیبات این قهوه از شکر، مکمل قهوه تفت داده شده، گیاهان دارویی و عصاره قارچ قرمز گانودرما استفاده می شود. قهوه تفت داده شده در قرن های اخیر در چین مورد استفاده قرار گرفته است و مزایای بسیاری برای بدن دارد. مصرف قهوه های عادی به دلیل وجود کافئین در ان ها انرژی بدن را تامین می کنند که به مرور زمان به بدن ضرر می رساند با مصرف قهوه های گانودرما کم کم مصرف قهوه عادی را قطع می کنید زیرا انرژی مورد نیازتان را گانودرما در اختیار شما قرار می دهد.

 

قهوه گانودرما برای لک صورت

علت محبوبیت قهوه های گانودرما چیست؟
قهوه های گانودرما با توجه به خواصی که دارند در بین مردم محبوبیت پیدا کرده اند و طرفداران این قهوه مدعی شده اند که باعث افزایش سیستم ایمنی بدن، کاهش وزن، برطرف کردن خستگی بدن، تقویت حافظه، افزایش انرژی بدن و کاهش کلسترول، کاهش استر و روند پیری می شود. همچنین این قهوه حاوی منع زیادی از آنتی اکسیدان است.

 

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان 1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

فواید و مزایای قهوه گانودرما برای بدن
در سال 2016 با انتشار 5 مقاله درباره قارچ گانودرما مشخص شد که این گیاه برای درمان های سنتی از آن استفاده کرد و پاسخگوی بسیار خوبی برای بیماری هایی مانند تومور است و باعث افزایش سیستم ایمنی بدن می شود. در این پژوهش ها گفتند که این قارچ برای درمان سرطان نیز مفید است اما برای اثبات ادعای خود شواهد کافی نداشتند و نتوانستند ادعای خود را برای درمان سرطان به اثبات برسانند. در ادامه برخی از خواص از فواید قهوه های گانودرما معرفی می کنیم.

قهوه های گانودرما دارای مقادیر زیاد آنتی اکسیدان است که باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شوند همین ویژگی باعث کاهش فشار خون بالا، تقویت کبد، رفع مشکلات ریوی مراقبت از سیستم تنفسی و گردش خون می شود.
این قهوه از باعث پیشگیری از بیماری های قلبی، دیابت، اختلالات شش، و حتی سرطان می شود.
در ترکیبات قهوه های گانودرما از گیاهان دارویی استفاده شده است که برخی از این مواد باعث به جریان افتادن اکسیژن بدن می شوند که همین امر باعث میشود انرژی بدن افزایش و استرس کاهش یابد. با افزایش انرزی بدن حس نشاط و سلامت در بدن ایجاد می شود که تاثیراتی مانند رفع مشکلات روحی و افسردگی به همراه دارد.
از خواص قهوه های گانودرما آرامش بخش بودن آن است که به درمان اختلالات خواب کمک می کند.
قهوه گانودرما برای پوست نیز مفید است و می توان از قهوه گانودرما برای جوش صورت استفاده کرد و خواص بسیاری برای پوست و زیبایی دارد که در ادامه بیشتر به آن می پردازیم.
از این قهوه برای تقویت حافظه، کاهش تنش و تقویت تمرکز استفاده می شود و از بیماری هایی مانند آلزایمر، زوال عقل پیشگیری می کند.
قهوه گانودرما برای پوست

خواص قهوه های گانودرما برای پوست
قهوه های گانودرما با توجه به ترکیبات و ویژگی هایی ک دارند بسیار برای پوست و مو مفید هستند و می خواهیم برای شما برخی از این خواص را معرفی کنیم. خواص قهوه گانودرما شامل:

کند کردن روند پیری : قهوه های گانودرما به دلیل داشتن پروتئین 8 و گانودر میک اسید برای پوست بسیار مفید است و خاصیت ضد التهابی و ضد آلرژی دارد. این دو ماده که نام برده شد به طور هماهنگ با هم در بدن عمل می کنند و باعث بهبود گردش خون، تقویت سیستم ایمنی و کاهش رادیکال های آزاد بدن میشوند که در نهایت سبب کاهش سرعت به وجود آمدن چین و چروک و کند کردن روند پیری می شود.
برطرف کردن مشکلات پوستی: گانودرما تنها برای کند کردن روند پیری و جوانسازی پوست نمی شود بلکه با خواص ضد التهابی که دارد در بهبود زخم های پوستی، آفتاب سوختگی، جای نیش حشرات و…. مفید است.
تقویت رشد مو: در طب سنتی با ترکیب کردن گانودرما با سایر مواد موثر برای رشد مو بسیار موثر است و باعث تقویت رشد موها و همچنین رفع کچلی بر اثر استرس می شود.
تاثیر گانودرما بر رنگ مو: یکی دیگر از موارد پیری سفید شدن موها است. قهوه گانودرما باعث میشود که موها رنگ طبیعی خود را حفظ کنند و مانع سفید شدن مو ها می شود.
عوارض استفاده از قهوه های گانودرما
عوارض استفاده از قهوه های گانودرما به طور علمی به اثبات نرسیده اند اما ممکن است عوارضی نظیر خشکی بینی، حالت تهوع و خشکی گلو دیده شود. اگر دارای بیماری خاصی مانند فشار خون یا داروهایی مانند داروی ضد انعقاد خون، داروی ضد پلاکت مصرف میکنید و یا تحت درمان بیماری مانند سرطان هستید قبل از مصرف حتما با پزشک خود مشورت کنید.

زیاده روی در هر چیزی عوارض و ضرر های خود را دارد، مصرف بیش از حد قهوه های گانودرما هم به دلیل مصرف کافئین زیاد برای بدن زیان آور است و بهتر است در مصرف آن حد نصاب را رعایت کنید.

خرید قهوه گانودرما برای پوست

قهوه گانودرما برای لک صورت بسیار مفید است و برای از بین بردن این لکه ها می شود از این محصول استفاده کرد. قهوه گانودرما برای لک و پیس ، نیز مناسب است و شما می توانید با خرید قهوه گانودرما برای لک صورت ، لک و پیس های خود را برطرف کنید و پوستی زیبا به خود هدیه دهید.

خرید قهوه گانودرما برای جوش صورت را به شما پیشنهاد می کنیم. برای خرید این محصولات می توانید به سایت های فروش این محصولات مراجعه و محصولات را خریداری کنید.

نتیجه گیری

قارچ گانودرما گیاهی با خواص دارویی است که برای بدن بسیار مفید است و شما با خرید قهوه های گانودرما سلامتی را به بدن خود هدیه دهید

 

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d8%b3%d9%88%d9%be%d8%b1%db%8c%d9%85-%da%af%d8%a7%d9%86%d9%88%d8%af%d8%b1%d9%85%d8%a7-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%b2%da%af%db%8c%d9%84-%d8%aa%d9%86%d8%a7%d8%b3%d9%84%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 72
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

قهوه موکا گانودرما چیست؟

قهوه گانودرما کافه موکا که به آن موکاچینو نیز گفته می شود، یکی از خوشمزه ترین انواع قهوه ها می باشد. گانودرما قهوه موکا از قهوه، شیر، کاکائو، موکا و پودر قارچ گانودرما تهیه شده است. در واقع این محصول همان کافه لاته ای است که به آن مقداری کاکائو اضافه شده و یا هات چاکلتی است که به آن مقداری اسپرسو اضافه شده است. این ترکیب علاوه بر طعم بسیار عالی، دارای خواص قارچ طبیعی و ارگانیک گانودرما نیز می باشد و همین باعث تمایز این قهوه از سایر محصولات دیگر در بازار شده است. قهوه فوری موکا همراه با پودر قارچ گانودرما یکی از پرطرفدارترین نوشیدنی ها در دنیا می باشد و ترکیبات قهوه موکا گانودرما به گونه ای است که ضرر و زیانی برای بدن ندارد. بنابراین همه سنین می توانند از آن مصرف کنند و از طعم آن لذت ببرند.

 

 

 

 

قهوه موکا گانودرما دکتر بیز

قهوه موکا گانودرما بیز، یکی از پرطرفدارترین و محبوب ترین نوشیدنی های شرکت بیز است. قهوه فوری گانودرما مدل موکا دارای مقدار بسیار زیادی پودر قارچ گانودرما می باشد که خواص آن برای درمان بسیاری از بیماری ها و همچنین حفظ سلامتی بدن، بسیار است. قهوه موکا قارچ گانودرما در واقع یکی از فرآورده های قهوه می باشد که علاوه بر قارچ گانودرما، دارای ترکیباتی همچون اسپرسو، شکلات شیرین و شیر داغ می باشد. قهوه موکا گانودرما دکتر بیز، در ایران و در همه مناطق کشور، طرفداران خاص خود را دارد و افرادی که به نوشیدنی های حاوی قهوه، شکلات داغ و کافه لاته علاقمند هستند، می توانند از قهوه فوری موکا گانودرما دکتر بیز تهیه کرده و آن را جایگزین این محصولات نمایند.

در واقع قهوه موکا گانودرما دکتر بیز تنها محصولی است که کافئین، کاکائو و قارچ گانودرما در کنار هم قرار گرفته اند و ترکیبی عالی را به وجود آورده اند که این ترکیب در بالا رفتن سطح هوشیاری و داشتن تمرکز هر چه بیشتر، نقشی بسیار مهم دارد. بنابراین افرادی که در کارهایی همچون حسابداری و یوگا که نیاز به تمرکز بالا و فعالیت فکری بالایی دارند، فعالیت دارند، می توانند قهوه موکا گانودرما دکتر بیز را تهیه کرده و در طول روز از آن استفاده کنند. قیمت قهوه گانودرما موکا دکتر بیز نیز بسیار مناسب و عالی است و شما می توانید به جای خرید محصولات بی کیفیت و گرانقیمت مشابه، این قهوه خوش طعم و پرخاصیت را خریداری نمایید.

 

طریقه مصرف قهوه موکا گانودرما

طرز تهیه قهوه فوری موکا با قارچ گانودرما بسیار ساده است و همانگونه که از نام آن مشخص است، فوری است و سریع تهیه می شود. قهوه موکا گانودرما را می توان در بیرون از منزل، در محل کار و در مسافرت به همراه داشت و آن را استفاده نمود. برای مصرف قهوه گانودرما مدل موکا، کافیست تا پودر قهوه موکا گانودرما را به آب جوش اضافه کرده و آن را هم بزنید و نوش جان کنید. این قهوه خوش عطر و طعم، به اندازه کافی شیرین است، اما شما می توانید از عسل، شکر و یا طعم دهنده های دیگر برای شیرین کردن آن نیز استفاده کنید. شما می توانید با اضافه کردن میزان آب های مختلف، طعم های مختلفی به قهوه موکا بدهید.

ترکیب هر بسته با ۱۷۰ میلی متر آب، باعث ایجاد طعمی تلخ می شود.
ترکیب هر بسته با ۲۲۵ میلی متر آب، باعث ایجاد طعم قهوه فوری می شود.
ترکیب هر بسته با ۲۸۵ میلی متر آب، باعث ایجاد طعمی ملایم می شود.

 

معرفی و بررسی قهوه موکا گانودرما

 

امروزه قهوه ها دارای نمونه های مختلفی می باشند که بسیار با هم متفاوت هستند. یکی از انواع قهوه ها قهوه موکا می باشد. قهوه موکا دارای نمونه های مختلفی می باشند که افراد می توانند با استفاده ی یکی از برندها، نسبت به خوردن این قهوه اقدام نمایند. قهوه موکا گانودرما به عنوان یکی از قهوه های منحصر به فرد همواره مورد توجه بسیاری از افراد می باشد. لذا ما در این مطلب قصد داریم تا به بررسی قهوه موکا گانودرما پرداخته و نکاتی که در مورد این قهوه وجود دارد را برای افراد مورد بررسی قرار دهیم. چنانچه قصد خرید قهوه فوری کافه موکا همراه با پودر قارچ گانودرما را دارید، ما را تا پایان همراهی نماید تا نکات مهم این قهوه را برایتان آشکار سازیم.

بررسی قهوه موکا

بسیاری از افراد دوست دارند که بدانند قهوه موکا یا همان کافه موکا چه می باشد؟ در این مورد می توان گفت قهوه موکا به عنوان یکی از نوشیدنی هایی محسوب می شود که افراد در هر فصل و هر زمانی می توانند نسبت به استفاده از آن اقدام نمایید. گفتنی است افراد برای استفاده از این قهوه می ‌توانند آن را به صورت سرد و گرم مصرف نمایند. لازم به ذکر است قهوه موکا به قهوه ‌ای گفته می‌ شود که با استفاده از شیر جوشیده، شکلات و کاکائو ترکیب شده باشد و یک قهوه خوب را به وجود آورد. گفتنی است تاریخچه کشت دانه های قهوه موکا در شهری به نام موکا می باشد که این شهر در کشور یمن واقع شده است. این قهوه دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و با توجه به اینکه بازه زمانی خاصی برای استفاده از آن وجود ندارد، افراد می ‌توانند نسبت به استفاده از آن در هر بازه زمانی اقدام کنند.

 

 

خرید تلفنی از طریق واتس آپ یا تماس تلفنی 09101717765
1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 340 هزار تومان 1 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 280 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 680 هزار تومان

 

2 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 560 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت درب منزل قیمت : 980 هزار تومان

 

3 بسته قهوه موکا دکتر بیز
پرداخت آنلاین قیمت : 840 هزار تومان

 

 

 

 

ویژگی های قهوه موکا

هر نوشیدنی که به صورت گیاهی و ارگانیک تهیه شده باشد دارای ویژگی های خاص و خواص درمانی مناسبی می باشد. گفتنی است قهوه موکا نیز به عنوان یکی از قهوه های گیاهی، دارای ویژگی‌ ها و خواص مختلفی می باشد. افراد با استفاده از این قهوه می توانند آرامش خوبی در بدن خود به وجود آورند. لازم به ذکر است استفاده از این قهوه باعث از بین رفتن سردرد های مختلف خواهد شد. همچنین افراد می توانند با استفاده از قهوه موکا همراه با پودر قارچ نسبت به تقویت حافظه ی خود اقدام نموده و در برابر آلزایمرهای مختلف بدن خود را مقاوم نمایند. این قهوه می ‌تواند به تنظیم قند خون افراد نیز کمک و همچنین فشار خون آن ها را نیز تنظیم نماید. این قهوه می ‌تواند بر افزایش تمرکز و بالا بردن سطح هوشیاری افراد تاثیر گذار باشد.

افراد می ‌توانند در صورت داشتن مشکلات پوستی با استفاده از قهوه موکا که با پودر قارچ تلفیق شده است، نسبت به از بین بردن مشکلات پوستی خود اقدام نمایند. افرادی که دارای بیماری‌ های قلبی و عروقی می باشند، می توانند با استفاده از آن این بیماری ها را کاهش دهند. همچنین این قهوه برای درمان پارکینسون مورد استفاده بسیاری از افراد قرار می‌ گیرد. گفتنی است این قهوه برای زنان باردار و شیرده و افرادی که با پیوند اعضا زندگی می ‌کنند، ممکن است مشکلاتی را به وجود آورد. توصیه ی ما این است که این قهوه را در صورت داشتن مشکلات گفته شده با مشورت پزشک خود استفاده نمایید.

 

 

فروشگاه پرشین خرید



:: بازدید از این مطلب : 70
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 25 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

شناخته می‌شد. قارچ گانودرما برروی تنه درختان رشد می کند و حالت قلیایی دارد. به نوعی که می تواند جزء قلیایی ترین مواد موجود برروی زمین شناخته شود. این اعتقاد از 1000سال پیش وجود داشته است که قارچ گانودرما راز جاودانگی انسان است. قهوه گانودرما بیز را می‌توان با خامه، شکر و یا گیاهان دیگر نیز مصرف کرد.

قهوه گانودرما دکتر بیز جزء محبوبترین نوشیدنی های گرم است همچنین می توان با سایر نوشیدنی های گرم نظیر چای گوزل جهت پذیرایی مورد استفاده قرار گیرد. به گفته مصرف کنندگان و طرفداران، قهوه گانودرما ماده مفیدی است که می تواند سلامتی و شادابی جسمی را تضمین کند و شرکت دکتر بیز برای افرادی که به دلایل خاص منع مصرف قهوه نیز دارند محصول هات چاکلت همراه با عصاره قارچ گانودرما را توصیه میکند تا این افراد نیز بتوانند از فواید قارچ گانودرما بهره مند شوند. قهوه گانودرما نسبت به قهوه های معمول در بازار کافئین کمتری دارد در عین حال سایر مواد مغذی آن بیشتر هستند بنابراین می توانند انرژی بیشتری را به بدن وارد کرده و در عین حال عوارض مصرف قهوه را نداشته باشند. شادابی در طول روز، افزایش سطح انرژی و همچنین لذت نوشیدن یک قهوه خوش طعم با پودر قهوه گانودما میسر می شود.

قهوه گانودرما

قهوه گانودرما چیست؟
قهوه گانودرما در واقع همان قهوه است که به آن پودر قارچ گانودرما نیز اضافه شده است. قهوه یک نوشیدنی گرم پرطرفدار است که طعم و عطر بسیار دلنشینی داشته و خواص بسیار زیادی نیز دارد. قهوه گانودرما نیز همان طعم دوست داشتنی را دارد و حتی طعم آن قوی تر از قهوه های معمولی می باشد. قهوه گانودرما سرشار از انواع مواد مغذی بوده و خواص درمانی بسیار زیادی دارید همچنین مصرف روزانه آن موجب بالا رفتن کیفیت زندگی، بهبود حال عمومی افراد می شود. یکی از ترکیبات مغذی و بسیار مفیدی که میتوان از قهوه گانودرما دریافت کرد، آنتی اکسیدان است. آنتی اکسیدان ترکیباتی است که مانع از اکسید شدن میشوند. آنتی اکسیدان ها موجب از بین رفتن رادیکال های آزاد شده و از این طریق از رسیدن آسیب به بافت ها و سلول های بدن جلوگیری می کند. وجود آنتی اکسیدان ها به مقدار کافی در بدن شما باعث جلوگیری از نارسایی قلب، آسیب های مغزی، مشکلات عضلانی، پیری زودرس و... می شود.

قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز
قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز با توجه به نوع قهوه و بسته بندی و تعداد موردنظر شما متفاوت است. قیمت این محصول شگفت انگیز با توجه به خواص بینظیری که دارد، بسیار مناسب بوده و ارزش هزینه کردن را دارد. شما میتوانید با یکبار خرید قهوه گانودرما بیز و امتحان کردن آن به طعم خوب و خواص فوق العاده این محصول پی ببرید. قیمت قهوه گانودرما دکتر بیز در انواع مختلف، در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر بسیار مناسب بوده و کیفیت قهوه گانودرما بیز نیز بسیار مرغوب می باشد.

نوشیدن قهوه گانودرما فواید بسیار زیادی دارد برای مثال یکی از تاثیرات شگفت انگیز نوشیدن این قهوه این است که از بروز اختلال در عملکرد مغز پیشگیری کرده بنابراین مانع از بروز زوال عقل زودرس نیز می شود. یکی از بیماری های بسیار ناگواری که امروزه در بین افراد سالخورده بسیار شایع است، آلزایمر می باشد. نوشیدن روزی یک فنجان قهوه گانودرما احتمال ابتلا به آلزایمر را تا حد زیادی کاهش می دهد. تناسب میان قهوه و پودر قارچ گانودرما بر طعم آن اثر می گذارد هرچه میزان قهوه موجود بیشتر باشد طعم آن تلخ تر است و اثرات قهوه بیشتر مشاهده می شود.

قهوه گانودرما بیز در چهار طعم مختلف و با بسته بندی متفاوت در دسترس عموم قرار دارد و ترکیب اصلی آنها قهوه با میزان مشخصی پودر قارچ گانودرما میباشد. بطور کلی کیفیت نیز اثر مستقیمی بر تعیین قیمت محصول خواهد داشت. با این حال امکان دارد بتوانید قهوه گانودرما را با قیمت مناسب و کیفیت بالا خریداری کنید. مراجعه به فروشگاه اینترنتی کالااکسیر و خرید محصولات با تخفیف های ویژه یکی از راه های خرید قهوه گانودرما با قیمت مناسب و به صرفه است.

انواع قهوه های گانودرما
قهوه های گانودرما در انواع مختلف قهوه لاته فوری گانودرما، قهوه موکا فوری گانودرما، قهوه سوپریم فوری گانودرما و هات چاکلت گانودرما توسط شرکت بیز در ایران با بهترین و بالاترین کیفیت تولید شده و فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر انواع قهوه گانودرما که بسیار پر فایده نیز هست را با قیمت بسیار استثنائی در یک حراج شگفت انگیز به فروش می رساند. ترکیب ترکیب قهوه سوپریم گانودرما در واقع شامل عصاره گانودرما، پودر قهوه، پودر پروتئین، پودر شیر خشک و جنسینگ می باشد. قهوه موکا گانودرما از ترکیب عصاره گانودرما، پودر قهوه و شیر خشک به دست می آید. در آخر قهوه لاته گانودرما نیز از ترکیب عصاره گانودرما، پودر قهوه و پودر خامه به دست می آید. هر کدام از انواع قهوه های گانودرما که نام بردیم، ترکیب به خصوص خود را داشته و طعم و مزه ی خاص خود را دارد. بنابراین شما میتوانید با توجه به سلیقه خود و خواصی که از این قهوه ها انتظار دارید، هرکدام از آن ها را از فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر با مناسب ترین قیمت بصورت آنلاین خرید کنید.

خرید قهوه گانودرما دکتر بیز
خرید قهوه گانودرما دکتر بیز با ارسال رایگان در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر امکان پذیر است. این فروشگاه سعی دارد تا انواع قهوه گانودرما دکتر بیز را با نازل ترین قیمت و مرغوب ترین کیفیت به شما عزیزان عرضه کند. همچنین شما می توانید در صورت داشتن هرگونه سوال درباره نحوه خرید قهوه گانودرما دکتر بیز، پرداخت هزینه، ارسال و یا سوالات خود در خصوص فواید قهوه گانودرما بیز برای سلامتی را با مشاوران فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر در میان بگذارید. مشاوران کالا اکسیر به صورت بیست و چهار ساعته آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان می باشند. قهوه گانودرما بیز فواید و خواص بسیار زیاد دارویی و درمانی دارد و تاثیر مصرف این نوشیدنی خوش طعم بر روی سلامت انکار ناپذیر است. قهوه گانودرما بیز در انواع قهوه سوپریم، کافه موکا گانودرما، کافه لاته گانودرما، هات چاکلت گانودرما توسط شرکت بیز از مرغوب ترین دانه های قهوه و بهترین نوع قارچ گانودرما به طور انحصاری تولید شده و در فروشگاه اینترنتی کالا اکسیر برای خرید آنلاین با بهترین قیمت در اختیار شما مشتریان عزیز قرار می گیرد.

محصولات گانودرما دکتر بیز
محصولات گانودرما دکتر بیز شامل محصولات بسیار زیادی می باشد که برخی از این محصولات خوراکی بوده و برخی دیگر بهداشتی اند. برخی محصولات بهداشتی شامل انواع صابون گانودرما، شامپوی گانودرما و... می باشد. از جمله محصولات خوراکی که موثر ترین ترکیب را داشته و بسیار خوش طعم نیز هست انواع قهوه گانودرما می باشد. محصولات گانودرما دکتر بیز در انواع مختلف خوراکی و یا غیر خوراکی در فروشگاه کالا اکسیر با قیمتی بسیار مناسب در یک تخفیف فوق العاده موجود می باشد و شما عزیزان می توانید این محصولات را با بالاترین کیفیت از این فروشگاه خریداری کنید. هوشمندانه ترین ترکیب خوراکی همان قهوه های گانودرما است که در واقع با نوشیدن روزانه یک فنجان از این قهوه ها، می توانید از تمام خواص بی نظیر گانودرما لوسیدوم بهره مند شوید. پودر قهوه خود دارای کافئین بوده و خواص خاص خود را دارد اما در اثر ترکیب با پودر قارچ گانودرما نیز خواص شگفت انگیزی نیز در این محصول به وجود می آید.

گانودرما قهوه
گانودرما قهوه یا همان قهوه گانودرما، قهوه ای است که به آن پودر قارچ گانودرما اضافه شده باشد. خود قهوه یک نوشیدنی بسیار محبوب میان مردم است. اضافه کردن پودر قارچ گانودرما به پودر قهوه، نه تنها طعم خوب قهوه را از بین نمی برد، بلکه طعم آن را قوی تر و خوشمزه تر می کند. گانودرما قهوه در انواع متفاوتی مانند قهوه سوپریم، موکا، لاته، هات چاکلت توسط شرکت بیز به صورت منحصر به فرد تولید می شود و کیفیت این محصولات نیز بسیار بالاست. از جمله خواص بینظیر گانودرما قهوه می توان تاثیر آن در افزایش تمرکز و تقویت حافظه، بهبود بیماری های گوارشی و رفلاکس معده، درمان و بهبود اختلالات جنسی، لاغری و چربی سوزی و... اشاره کرد. گانودرما قهوه یک نوشیدنی سبک و ملایم بوده و نوشیدن آن در هنگام صبح شما را سر حال آورده و انرژی لازم برای فعالیت های روزانه تان را تامین خواهد کرد.

دکتر بیز قهوه
دکتر بیز قهوه در واقع همان انواع قهوه گانودرما می باشد که به طور انحصاری در ایران توسط شرکت دکتر بیز تولید می شود. این قهوه ها علاوه بر طعم خوب و دلنشین، خواص بسیار زیادی نیز برای سلامت دارند و در جهت پیشگیری و درمان بسیاری از بیماری ها کمک کننده هستند. نکته بسیار مثبت و مهم درباره مصرف این قهوه ها این است که مقدار کافئین و شکر موجود در این قهوه ها بسیار استاندارد بوده و حتی افراد دارای بیماری های قلبی و عروقی و افراد مبتلا به دیابت نیز میتوانند این قهوه ها را مصرف کنند. البته بهتر است پیش از استفاده حتما با پزشک متخصص خود مشورت کنند. نحوه مصرف دکتر بیز قهوه به این شکل است که می توانید به آسانی یک ساشه از هرکدام از انواع قهوه گانودرما مانند کافه موکا گانودرما، قهوه لاته گانودرما، سوپریم گانودرما را در درون مقداری آب برای مثال یک فنجان آب حل کرده و میل کنید.

محصولات گانودرما دکتر بیز
گانودرما دکتر بیز شامل محصولاتی است که در روند تهیه و تولید آن پودر قارچ گانودرما بکار رفته است. قارچ گانودرما دارای انواع مختلفی بوده، برخی از آن ها سمی بوده و برخی دیگر نیز خواص چندانی برای سلامتی ندارد. بهترین و پر خاصیت ترین نوع قارچ گانودرما، گانودرما لوسیدوم است. ترکیب قارچ گانودرما با قهوه یک نوشیدنی پرفایده را ایجاد میکند که خواص بسیار زیادی برای سلامت دارد. قهوه گانودرما انواع مختلفی دارد. کافه لاته گانودرما، قهوه موکا گانودرما، هات چاکلت گانودرما و سوپریم گانودرما از انواع قهوه گانودرما میباشد که هرکدام از این قهوه ها ترکیبات و طعم های متفاوتی دارد. برای مثال سوپریم گانودرما در ترکیبات خود دارای گیاه جنسینگ بوده که طعم آن را از باقی قهوه ها متفاوت می کند. کافه موکا گانودرما یک نوشیدنی است که دارای ترکیبات پودر قهوه مرغوب، پودر قارچ گانودرما و کاکائو می باشد. شما می توانید انواع محصولات گانودرما دکتر بیز را با بهترین قیمت از فروشگاه کالا اکسیر بصورت آنلاین خرید کنید.

خواص قهوه گانودرما بیز
تجربه بسیاری از مصرف کنندگان درباره خواص قهوه گانودرما بیز و همچنین برخی تحقیقات نشان می‌دهد که گانودرما می‌تواند باعث افزایش ایمنی، مبارزه با خستگی، بهبود حافظه، افزایش قدرت انرژی، کاهش کلسترول، کاهش التهاب، تسکین استرس، معکوس کردن روند پیری و تحریک گردش خون شود. همه این‌ها دلیل محکمی برای این است که حتما این نوشیدنی مفید و لذیذ را امتحان کنید. گانودرما همچنین به عنوان منبع اصلی آنتی اکسیدان‌ها معرفی می‌شود. همچنین برخی تحقیقات حاکی از آن است که قهوه گانودرما می تواند برخی بیماری ها را درمان کند و حتی در کنار درمان معمولی با مقابله با تومور و تحریک ایمنی میزبان به عنوان یک درمان اولیه سرطان شناخته می‌شود. علاوه بر این، تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن قهوه، به طور کلی، ممکن است اثرات مفیدی داشته باشد. به عنوان مثال، استفاده مناسب و به اندازه از قهوه می تواند احتمال ابتلا بیماری های مزمنی نظیر دیابت، پارکینسون، و بیماری های قلبی را کاهش دهد. این درحالی است که بسیاری معتقدند قهوه باعث افزایش فشار خون و ابتلا به بیماری های قلبی می شود. درصورتی که چنین نیست اما نمی‌توان آن را به عنوان یک درمان برای بیماری‌های قلبی عروقی در افراد مبتلا در نظر گرفت.

همان طور که گفته شد، این نوشیدنی گرم می‌تواند انرژی بخش و ضد خستگی باشد همچنین سرشار ازآنتی اکسیدان است که می تواند عملکرد عضلات و بهبودی آن‌ها را در پی داشته باشد. این روش برای افرادی که همواره احساس خستگی، فرسودگی و خواب آلودگی دارند راه حل بسیار خوبی است. قهوه گانودرما خواص متعددی دارد که از جمله مهترین آنها تنظیم خواب و سطح انرژی میتوان اشاره کرد که این امر باعث بهبود عملکرد سایر ارگان های بدن ازجمله کبد می شود و باعث سم زدایی کبد و حتی کلیه ها می شود. همچنین راه درمان خوبی برای کاهش استرس و افسردگی است.

کافئین بکار برده شده در این نوشیدنی بسیار کم است پس نیازی نیست نگران بی خوابی پس از مصرف قهوه باشید. در واقع به علت حس آرامش بخشی و کاهش استرس می تواند خواب راحت تری را برای شما به ارمغان آورد. بعلاوه، اسید آن در مقایسه با قهوه معمولی کمتر است و به همین دلیل مناسب افرادی است که دچار مشکلات گوارشی و یا زخم معده هستند. قهوه گانودرما سرشار از ویتامین C، کلسیم، آهن، فسفر و پتاسیم است این عناصر اثر بسیار خوبی بر عملکرد سیستم دفاعی بدن می گذارند همچنین برای بیماری های تنفسی نظیر آسم نیز می تواند مناسب باشد و اثرات مثبت آن مشاهده شده است. امروزه با توجه به بیماری های همه گیر و واگیر دار بدن برای مقابله با بیماری ها نیاز به تقویت سیستم ایمنی دارد. استفاده از این قهوه می تواند استرس را کاهش داده و سطح ایمنی بدن را افزایش دهد. به این ترتیب با افزودن این ماده به سبد غذایی می توانید زندگی سالم تری را داشته باشید و نگرانی بابت بیماری های متداول و قابل سرایت نداشته باشید.

 

http://persiankharid24.ir/product/%d9%82%d9%87%d9%88%d9%87-%d9%84%d8%a7%d8%ba%d8%b1%db%8c-%d9%84%d8%a7%d8%aa%d9%87-%d8%af%da%a9%d8%aa%d8%b1-%d8%a8%db%8c%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 56
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 24 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

طرح ریزی دکوراسیون داخلی

 

دکوراسیون داخلی خانه مسئله مهمی است که اکثر مردم درگیر آن هستند دوست دارند خانه شان را آنطور که مد نظرشان است بچینند. برای دکوراسیون می توان هنر به خرج داد اما این هنر تابع فرمول یا قاعده ی خاصی نیست و باید توجه داشت که نمی توان به طراحی داخلی به شکل یک فرمول با مراحل خاص نگاه کرد و باید به طراحی خانه به عنوان یک چالش جدی نگاه کرد. زیرا اگر جدی نگیریم ممکن است اشتباهاتی رخ دهد که بسیار هزینه بر هستند و برای اجرای بهترین دکوراسیون باید شروع به یادگیری نحوه انجام کار کرد.

برای شروع طرح ریزی دکوراسیون داخلی باید بسیار صبور باشید تا بتوانید در کمال آرامش تمام شرایط مانند تخمین زدن هزینه ی های پروژه، تهیه لیست های طولانی و کشیدن نقشه ها و براورد نیاز های احتمالی  را در نظر بگیریم تا به بهترین شکل به نتیجه مطلوب برسیم. شما باید بتوانید در طراحی داخلی و دکوراسیون داخلی نو آوری هایی ایجاد کنید که البته این نوآوری ها ممکن است با نگرانی همراه باشند اما باعث می شود محیط مورد نظر را تحت کنترل خود قرار دهید و مراحل کار طرح ریزی دکوراسیون داخلی را به صورت خلاقانه و هیجان انگیز پیش ببرید. اما نتیجه هرچه که شد باید آن را بپذرید و از آن نا راضی نباشید چون حاصل ایده خودتان بوده است.

 

اگر قصد دارید با طراحی داخلی یک محیط باعث ایجاد کاربری هرچه بهتر آن شوید باید در موارد مهم تصمیماتی بگیرید. این موارد عبارت اند از  تصمیم گیری در مورد تقسیم بندی فضا به مناطق مختلف و کارهایی است که باید برای بهینه سازی و طراحی مناسب سیم کشی ، نورپردازی ، سقف ،کف ، دیوار ها و پنجره ها. نتایج این تصمیم گیری بسیار مهم است و باعث می شود هر سبکی که مد نظرتان است را در یک چهارچوب ایده آل ایجاد کنید. طرح ریزی دکوراسیون داخلی علاوه بر این که به حال و هوا و سبک طراحی می پردازد به کارایی و راحتی و جزئیات فضا سازی نیز توجه زیادی دارد.

طرح ریزی دکوراسیون داخلی سال جدید

 

طراحی داخلی باید با یک طرح ریزی دکوراسیون داخلی کاربردی برای یک اتاق شروع شود. کاربردی بودن خانه به سبک زندگی تک تک افراد بستگی دارد. اگر خانواده ای کم جمعیت دارید، ممکن است بخواهید روی وسایل و دکورهای گران قیمت هزینه کنید، در صورتی که خانواده های پرجمعیت ممکن است یک طراحی دلباز و گشوده و بدون اشیاء تزئینی زیاد را ترجیح دهند، پس نیاز تمام افراد خانه باید بررسی شود. برای همین است که یک طراح دکوراسیون داخلی برای انجام کار خود به بهترین شکل ممکن باید راجع به تمامی این مسائل مانند نحوه زندگی آن ها و عادت ها و مقدار بودجه و هرینه ای که برای این کار در نظر دارند، سوال بپرسد.

همچنین اگر خودتان قصد دارید طراحی داخلی را انجام دهید نیز باید همین کار راه انجام دهید و درمورد تمامی موارد و جزئیات کار از ابتدا تا انتها ، هم از نظر طراحی دکوراسیون داخلی هم از نظر زمان بندی اتمام کار ، هم از نظر میزان بودجه مورد نیاز کاملا پروژه مورد نظر را اصولی به اتمام برسانید و پیشنهاد می کنیم برای شروع به جستجوی توصیه های بی شمار و رایگان ابزارهای آنلاین برای طرح بندی و طراحی خانه بپردازید و به صورت مجازی خانه خود را طراحی کنید تا از کار پر زحمت جا به جایی اسباب سنگین در خانه و نا موفقیت های مکرر برای رسیدن به یک طرح ریزی مناسب جلوگیری کنیم. در این برنامه های طراحی می توانید اندازه های اتاق و اندازه مبلمان خود را وارد کنید و سپس از میان طرح بندی های مختلفی که وجود دارد بهترین را انتخاب کنید.

 

 

طراحی داخلی منازل مسکونی , طراحی لابی , اجرای روف گاردن , طراحی داخلی رستوران , دکوراسیون ویترین مغازه , طراحی داخلی تجاری , شرکت طراحی داخلیطراحی داخلی مغازه , دکوراسیون داخلی صرافی , دکوراسیون داخلی طلا فروشی , طراحی داخلی ویلا , طراحی داخلی اداری , طراحی داخلی هتل



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 اسفند 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

دکوراسیون وطراحی مکان مورد نظر براساس معماری داخلی آن  

معماری داخلی که امروزه با واژه‌های ازجمله دکوراسیون و طراحی نیز شناخته می‌شود، جزء جدایی‌ناپذیر طراحی‌های داخلی محسوب می‌گردد. معماری داخلی که اغلب برگرفته از روح و روان آدمی با استفاده از هنر است، در فضاهای مختلفی ازجمله منزل، محیط اداری، فروشگاهی، عمومی و چندین مورد دیگر مورداستفاده قرار می‌گیرد.

ارتباط میان معماری داخلی با طراحی داخلی دکوراسیون

در بیشتر موارد در بین افراد ازواژه‌های طراحی و دکوراسیون داخلی در کنار واژه معماری داخلی اشاره می‌شود. درصورتی‌که این‌چنین تفکری در رابطه با مفهوم  این مورد اشتباه است. طراحی داخلی، معماری داخلی و همچنین دکوراسیون داخلی هریک معنا و مفهومی جدا از یکدیگر دارند که در بین افراد این مورد به یکسان بودن مفهوم هر سه عنصر اشاره می‌شود. درواقع معماری داخلی با طراحی و دکوراسیون داخلی در تفاوت‌هایی است که در این بخش شمارا بیشتر با این‌گونه وجه تمایز بین آن‌ها آشنا خواهیم نمود.

طراحی و دکوراسیون داخلی درواقع با استفاده از سبک و سیاق‌های معماری به فضا و محیط موردنظر زیبایی دوچندانی می‌بخشند. نمی‌توان از واژه معماری داخلی به‌عنوان طراحی داخلی یاد نمود چراکه این دو در کنار دکوراسیون داخلی به‌عنوان رابط که آن‌ها را به یکدیگر متصل می‌کند، معنا و مفهوم می‌یابند.

 

ارتباط میان معماری داخلی با طراحی داخلی اداری

معماری داخلی همان‌طور که نیز در بالا به آن اشاره شد درواقع حلقه اتصالی میان عنصرهای از قبیل روح و روان و همچنین هنر و زیبایی محسوب می‌شود. در معماری داخلی که از نام آن نیز کاملاً مشخص است به محیط درونی مکان یا ساختمان اشاره می‌شود که برای کاربرد و کارآمدی شدن آن به این مکان طراحی داخلی اضافه می‌گردد. در دکوراسیون داخلی اداری از معماری این فضا برای رسیدن به دکوراسیون موفق و برتر استفاده می‌شود. درواقع یک طراح با استفاده از معماری  فضای اداری می‌تواند به چگونگی طراحی آن دست یابد.

در طراحی اداری نکته‌های مهمی برای یک طراح موردتوجه قرار می‌گیرد، چگونگی معماری بخش‌ها و اتاق‌های مختلف در یک ساختمان اداری برای رسیدن به یک  طرح موفق بسیار مهم است. درواقع در طراحی اداری یک طراح با ویژگی‌های معماری محیط و استفاده از نظرات کارفرما به شکل‌گیری یک طرح ایده آل در این فضا می‌پردازد.

 

معماری داخلی و طراحی داخلی خانه

در مراحل ساخت یک ساختمان و طراحی داخلی مسکونی گزینه‌های بسیاری برای سازندگان آن مکان مدنظر قرار می‌گیرد. از نوع معماری و استفاده از مصالح مناسب و باکیفیت تا طراحی مسکونی و معماری داخلی آن مکان به‌عنوان گزینه‌های مهم و تأثیرگذارمی‌باشد که برای رسیدن به محیطی مناسب و ایده آل ازلحاظ  زیبایی و آسایش موردتوجه است. در بیان معماری منزل یا بهتر بگوییم معماری یک فضای مسکونی گزینه‌های بسیاری موردتوجه طراح است. در طراحی منزل مسکونی می‌بایست معماری داخلی و فضاهای موجود در بخش‌های مختلف خانه موردبررسی قرار گیرد.

در طراحی داخلی مسکونی با توجه به بخش‌های معماری آن مکان، گزینه‌های همچون نور، رنگ و صدا موردتوجه طراح قرار می‌گیرد. استفاده از رنگ در طراحی داخلی مسکونی می‌تواند به معماری داخلی آن فضا جان و روح تازه‌ای ببخشد همچنین استفاده از ویژگی‌های همچون نور در میان طراحی داخلی منزل و همچنین  میزان صدای منتقل‌شونده به واحدهای کناری موردتوجه در معماری است. نحوه قرارگیری اتاق‌های منزل ازجمله اتاق پذیرایی، نشیمن و خواب همچنین نحوه قرارگیری آشپزخانه و سرویس‌های بهداشتی و حمام برای رسیدن به دکوراسیون داخلی منزل، مواردی هستند که یک معمار و درنهایت یک طراح داخلی برای طراحی داخلی منزل مدنظر خود قرار می‌دهد.

 

تأثیر معماری داخلی مجتمع‌های مسکونی

طراحی داخلی مجتمع‌های مسکونی به دلیل فرایند طولانی که دارد، پس از بررسی معماری  هریک از مکان‌های تعبیه‌شده در این مجتمع‌ها صورت می‌گیرد؛ بنابراین یک طراح بعد از مشخص شدن معماری مکان‌های مختلف در این‌گونه از ساختمان‌ها به طراحی داخلی لابی و طراحی لابی مجتمع مسکونی و دیگر بخش‌های  آن مبادرت می‌ورزد. اگر تک‌تک مکان‌ها را که در معماری داخلی به‌طور مشخص بیان‌شده در حیطه دکوراسیون داخلی این مجتمع‌ها قرار دهیم، متوجه خواهیم شد که تنها طراحی لابی و طراحی داخلی مسکونی هریک از واحدها, خود دارای پروسه به نسبت طولانی است که یک طراح برای ارائه خروجی باکیفیت نیازمند زمان  و اطلاعات کافی از معماری  هریک از بخش‌ها است.

معماری طراحی لابی مسکونی ، معماری ورودی‌ها، معماری واحدهای مسکونی و چندین مورد دیگر در ارائه طرح پایانی و دکوراسیون داخلی ایده آل بسیار مهم و کلیدی است. طراحی داخلی مجتمع تجاری یکی دیگر از طراحی‌های داخلی زمان‌بر و درعین‌حال باکیفیت محسوب می‌شود که پروسه‌ای به نسبت دقیق و منظم بر  اساس معماری داخلی هریک از مغازه و بخش‌های دیگران دارد.

 

نقش معماری داخلی رستوران در خلق طراحی‌های مدرن و سنتی آن

معماری داخلی در فضای درونی رستوران‌ها در ایجاد طراحی‌های داخلی سنتی و مدرن می‌تواند تأثیرگذار باشد. فضا و بخش‌بندی در معماری برای ایجاد محیطی عجین شده باروح و روان آدمی می‌تواند برای یک طراحی داخلی رستوران مؤثر باشد. این مهم که مشخص باشد کدام فضا کدام طراحی داخلی را می‌پذیرد در شکل‌گیری طراحی رستوران تأثیرات فراوانی دارد. طراحی داخلی رستوران مدرن با معماری این مکان می‌تواند خروجی ایده آلی از یک طرح پیشنهادی داشته باشد.  رستورانی مدرن با شیشه‌های بلند که زیبایی دوچندانی به این فضا داده، نیازمند معماری از قبل برنامه‌ریزی‌شده است.

یک معمار داخلی با مشخص نمودن فضا می‌تواند طراح داخلی را برای طراحی داخلی رستوران سنتی یاری رساند. در معماری داخلی ساختاری مشخص و تعریف‌شده  در فضا و مکان موردنظر به کار می‌رود که یک طراح داخلی با استفاده از آن ساختار می‌تواند به پیاده‌سازی هنر خود برای ایجاد ارتباط بین ساکنین آن مکان با آن فضا بپردازد. در طراحی سنتی و مدرن در رستوران‌ها نیز این‌چنین است که فضایی با ساختار مشخص برای ایجاد حس خوشایند در افراد مراجعه‌کننده به آن ایجاد گردد. خواه این رستوران از طراحی داخلی مدرن بهره گیرد و خواه از سبک سنتی.

 

معماری داخلی هتل و طراحی دکوراسیون در این مکان

معماری داخلی هتل‌ها به دلیل داشتن ظرفیت بالا در برنامه‌ریزی و ایجاد بخش‌های مختلف و متنوع، می‌توانند طراحان را برای ارائه طراحی داخلی مناسب و پربازده یاری رسانند. طراحی داخلی هتل که از بخش‌های مختلفی ازجمله طراحی لابی هتل بهره‌مند‌می‌باشد، می‌تواند با استفاده از معماری و ساختاری چارچوب شده و ایده  آل به یک بازدهی مناسب دست یابد.

 اغلب معماران برای طراحی معماری هتل‌ها از گزینه‌ی خلاقیت و معماری ایده آل و جدید برای این‌گونه از مکان‌ها استفاده می‌نمایند، چراکه هتل‌ها می‌توانند گزینه مناسبی برای جذب توریست و گردشگران محسوب شوند، چراکه بیشترین مراجعه‌کننده به هتل‌ها این‌گونه از افراد می‌باشند. یک طراح در طراحی و دکوراسیون داخلی هتل می‌تواند با استفاده از چهارچوب‌های معماری آن به سبک مناسب مدرن و سنتی دست یابد.

 

طراحی داخلی مغازه و تأثیر معماری داخلی در آن

مغازه‌هایی که اغلب در خیابان‌های اصلی شهر واقع‌شده‌اند از دکوراسیون‌های متفاوت و خاصی برخوردارند. صاحبان این مکان‌ها باکمی تدبیر و هوش می‌توانند از معماری داخلی مغازه و فروشگاه خود با استفاده از طراحان باتجربه دررسیدن به دکوراسیون و دکوراتیوی خاص و گیرا بهره ببرند. یکی از گزینه‌هایی که در معماری یک مغازه می‌تواند برای تعیین فضایی خاص و منحصربه‌فرد مؤثر باشد مسلماً ویترین آن است.

هویت یک فروشگاه و مغازه ویترینی است که می‌تواند با مخاطب خود ارتباط برقرار نماید. در طراحی ویترین مغازه با استفاده از ساختار تعریف‌شده از آن در  معماری داخلی می‌توان از طراحی داخلی پربازدید در جهت جذب مشتری و خریدار استفاده نمود. نحوه چیدمان، نورپردازی‌های چندرنگ، تزئینات زیبا، ابعاد ویترین و همچنین جهت و سمت قرار گرفتن ویترین در معماری  آن مشخص و تعیین‌شده است. این امر فروشنده را برای بالا بردن راندمان فروش یاری می‌رساند البته درصورتی‌که به یک معمار و طراح داخلی اعتماد نماید و از هنر این عزیزان استفاده کند.

 

نقش معماری داخلی و دکوراسیون در شهربازی‌های سرپوشیده

شهربازی‌های سرپوشیده که نسل متفاوتی از این مکان‌های مهیج به‌حساب می‌آیند، دارای معماری داخلی با اصول و ساختاری متفاوت می‌باشند. در معماری داخلی شهربازی‌های سرپوشیده تمامی بخش‌های این مکان مشخص و معین‌شده است که با استفاده از طراحی داخلی می‌توان به‌قرارگیری وسایل بازی دران پرداخت.

در طراحی داخلی این شهربازی‌ها با توجه به سرپوشیده بودن ان ها می‌توان از وسایل بازی بیشتری در بخش‌های مختلف استفاده کرد. معماری داخلی شهربازی سرپوشیده مشخص می‌کند که چه طراحی با چه نوع چیدمانی در فضاهای این مکان می‌تواند بازدهی این مکان را بالا ببرد. البته در معماری داخلی می‌توان بخش‌هایی را به‌عنوان اتاق کودک و یا سینماهای چندبعدی در نظر گرفت که با استفاده ازنظر معمار داخلی می‌توان به خلق این فضاها پرداخت.

 

معماری داخلی ویلاها

طراحی ویلاها یکی از موارد مهم در معماری داخلی محسوب می‌شود. برای دکوراسیون داخلی ویلا باید ساختار این مکان با استفاده از معماری آن مشخص باشد. اتاق‌خواب، نشیمن و همچنین فضای آشپزخانه برای برقراری ارتباط با ساکنین آن بسیار نقش کلیدی دارد.

یک طراح برای بررسی این فضاها و ارائه طراحی داخلی ویلا بر اساس سلایق کارفرما نیازمند جزئیات بیشتری ازجمله متراژ، تعداد طبقات، شرایط آب و هوایی و  چندین مورد دیگر می‌باشد. استفاده از سبک‌های مختلف برای طراحی داخلی ویلا با توجه به معماری داخلی و توجه به هردو مورد (معماری و طراحی داخلی) در کنار یکدیگر یکی از ضروریات دکوراسیون داخلی ویلا می‌باشد.

 

معماری داخلی ساختمان‌های اداری

یک شرکت اداری می‌تواند دارای معماری داخلی با ساختاری اصولی و از پیش تعیین‌شده و یا یک ساختمان مسکونی تبدیل‌شده به محیط اداری باشد. اگر محیط اداری بر اساس اصول و فاکتورهای معماری طرح‌ریزی‌شده باشد بنابراین برای ایجاد ارتباط بخش‌های مختلف در این محیط با کارمندان، طراح کار سختی در پیش رو نخواهد داشت.

اما اگر طراح برای دکوراسیون داخلی اداری یک ساختمان مسکونی بخواهد طرحی را ارائه دهد باید سبک و ایده خود را بر اساس معماری  ان ساختمان پیاده‌سازی نماید. نحوه قرارگیری اتاق‌های کارمندان، سرویس بهداشتی، اتاق مدیریت و چندین مورد دیگر باید کار را از صفر شروع نماید. استفاده از پارتیشن‌های مختلف در این فضا برای ایجاد حدومرز بین بخش‌های مختلف اداری شاید در ذهن طراح از گزینه‌های روی میز باشد.

 

معماری داخلی بر اساس سبک و طرح دکوراسیون

شاید بتوان این‌گونه از معماری داخلی سخن به میان آورد که اغلب برای ارتباط ان با طراحی داخلی نیاز به دکوراسیون داخلی می‌باشد؛ اما در برخی طراحی‌های داخلی ایده و طرح خود به‌تنهایی می‌تواند پاسخگو زیبایی هرچه بیشتر آن ایده باشد. در طراحی‌های مدرن امروزی ازجمله روف گاردن شما تلفیقی از طراحی و طبیعت را در کنار هم می‌بینید.

شاید اجرای روف گاردن در بیرون از چارچوب‌های یک دکوراسیون داخلی و در فضای باز عملی باشد، اما در انتها رضایت افراد را در بر خواهد داشت و این یعنی پیروزی یک طرح و یک دکوراتیو. طراحی روف گاردن یا بام سبز که در محیط‌هایی ازجمله فضاهای باز و مرتفع ساختمان‌ها مانند پشت‌بام اجرا می‌شود، کمتر کسی را با دیدنش به خود جذب نمی‌کند. برای آشنایی بیشتر با چگونگی اجرای این طرح می‌توانید به نمایندگی‌های روف گاردن در تهران و شهرهای دیگر مراجعه نمایید.

 

معماری داخلی در مغازه‌های صرافی و طلافروشی

در این بخش به ارتباط میان طراحی داخلی و معماری داخلی در مکان‌هایی نظیر طلافروشی و مغازه‌های صرافی می‌پردازیم. این دو مکان هریک دارای مراجعه‌کنندگان مختلفی هستند. طراحی داخلی طلا فروشی  با طراحی داخلی صرافی با توجه به معماری  ان ها می‌تواند خروجی متفاوتی را ارائه دهد.

یک مغازه طلافروشی نیازمند یک ویترین مناسب است درحالی‌که یک صرافی نیازمند پارتیشن‌های شیشه‌ای برای ارتباط با مشتری است. هردو مکان از طراحی‌های منحصر به خود برخوردارند و شاید یک طراح هردو را بتواند با ساختار معماری های داخلی‌شان طراحی نماید. نکته مهم ایجاد ارتباط افراد با فضا و بخش‌های مختلف این دو مکان است. طلافروشی نیازمند فروش و سوددهی بالاست و صرافی نیز به‌تبع نیازمند مراجعه‌کننده بیشتر.

 

سخن پایانی در رابطه با معماری داخلی و دکوراسیون مکان‌های مختلف

هر محیطی با توجه به ساختار و معماری داخلی خود یک طرح و سبک خاصی را می‌پذیرد. این مهم که یک طراح بتواند از معماری  برای خلق دکوراسیونی موفق استفاده نماید,بیان‌گر هوش و ذکاوت بالای اوست. ایجاد فضایی آرام و امن با فاکتورهای یک طراحی داخلی با هرگونه سبک و ایده‌ای می‌تواند در سایه معماری داخلی ان محیط محقق و عملی گردد.



:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 25 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

اصول کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی مناسب  

با توجه به این‌که یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب ،می‌تواند یک جلوه‌ی جذاب و زیبا را در چیدمان درونی یک طراحی منزل مسکونی، طراحی داخلی ویلا، طراحی داخلی رستوران یا طراحی داخلی هتل در نظر مخاطب را مجسم سازد. شما می‌توانید با استفاده از اصول کاربردی طراحی دکوراسیون داخلی مناسب و قوانین اجرایی در یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب وموفق، یک فضای رنگی سرشار از آرامش را برای بیننده به وجود بیاورید، تا از قرار گرفتن در محیط مدنظر بتواند احساس رضایت خاطر بیشتری را درون خود داشته باشد.

چگونگی طراحی داخلی مسکونی

اولین مکانی که بعد از شنیدن نام طراحی داخلی و طراحی دکوراسیون داخلی مناسب، به نظر شما نیازمند تغییراست ، پیاده سازی یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب، در نحوه چیدمان اثاثیه و سائل درون منزل مسکونی شما خواهد بود. باوجود یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب ،شما می‌توانید با کمترین وسایل و امکانات محیط زندگی خود را جذاب‌ترکرده و زیباتر از همیشه جلوه‌گرد سازید.

باوجود یک چیدمان داخلی زیبا و جذاب و اجرای یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب،بعد از یک روز کاری سخت هنگامی‌که به منزل مسکونی خود مراجعه می‌کنید و دکوراسیون داخلی منزل زیبای خود را می­بینید ،احساس بازیابی نیروی ازدست‌رفته و نشاط و سرزندگی  دوباره رابیشتر از همیشه در درون خودخواهید داشت.

نکات مهم در طراحی داخلی خانه

ازجمله نکات مهمی که در یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب، برای منزل مسکونی خود باید در نظر داشته باشیم، می‌توان به ایجاد سایه روش‌های رنگی جذاب با تناژهای رنگی هماهنگ با نور محیطی اشاره کرد. شما باوجود یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب زیبا و رنگی ،همیشه احساس رضایت خاطر بیشتری خواهید داشت، تا این‌که در یک محیط کسل‌کننده  که دارای ترکیب رنگی تکراری مانند رنگ‌های کرم و قهوه‌ای می باشد ، قرار بگیرید.

هم‌چنین طراحی داخلی منزل شما و اجرای یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب، می‌تواند حسن سلیقه شمارا در چگونگی دیزاین و چیدمان وسایل مسکونی خود در نظر مخاطب بیشتر از همیشه جلوه‌گر سازد و نشانگر این باشد که شما فرد باذوق و سلیقه‌ای هستید که به محیط اطراف خود توجه ویژه‌ای را نشان می‌دهید.

روش اجرای یک طراحی داخلی مسکونی

در اجرا و پیاده‌سازی یک طراحی مسکونی باید به این نکته توجه داشته باشید که، طراحی دکوراسیون داخلی مناسب ما می‌تواند شامل، ترکیب طراحی سنتی و مدرن به‌عنوان یک سبک طراحی جذاب و امروزی ،در طراحی دکوراسیون داخلی مناسب ،برای محیط موردنظر شما برای ارائه چیدمان مناسب بسیار تأثیرگذار باشد.

قرار دادن یک تلفن قدیمی بر روی یک میز کلاسیک ،در کنار مبل‌های امروزی مدرن ، را می‌توان به‌عنوان یک نمونه از طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای منزل مسکونی در نظر گرفت. هم‌چنین شما می‌توانید در کنار طراحی دکوراسیون داخلی مناسب و امروزی خود از آثار و نقاشی‌های کلاسیک نیز برای تزیین کردن پذیرایی منزل خود استفاده کنید، تا زیبایی طراحی داخلی شما در منزل مسکونی‌تان چندین برابر شود.

با همه نکات ذکرشده برای اجرای یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای منزل مسکونی، شما باید توجه داشته باشید که طراحی داخلی مجتمع تجاری، با طراحی داخلی یک‌منزل مسکونی کاملاً متفاوت خواهد بود و شما باید از تخصص و تجربه بیشتری برای طراحی ویترین‌های مغازه‌های موردنظر در یک مجتمع تجاری برخوردار باشید.

طراحی لابی  مسکونی

طراحی لابی در یک هتل یا مجتمع مسکونی ازاین‌جهت دارای اهمیت می‌باشد که، میهمانان شما در ابتدای ورد اول وارد لابی ساختمان می‌شوند و سپس، پس از مشاهده نحوه‌ی طراحی داخلی لابی، می‌تواند بعد از طی کردن مسافت طراحی‌شده در قسمت لابی ،به بخش ورودی ساختمان مدنظر مراجعه کنند.

طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای  لابی مجتمع مسکونی را، می‌توان با قرار دادن چندین گلدان زیبا ازگل‌های زیبای طبیعی یا مصنوعی تزیینی و طراحی زیای سنگ‌های شیشه‌ای براق جذاب‌تر کرد. این طراحی جذاب و زیبا به میهمانان شما در بدو ورود احساس خوبی را منتقل خواهد کرد و شما باوجود اجرای یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب می‌توانید میهمانان خود را مسرورتر از همیشه در خانه خود بپذیرید.

نکات اصولی طراحی دکوراسیون داخلی اداری

برای این‌که بتوانید یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب را در یک محیط تجاری پیاده‌سازی کنید، باید اطلاعات کافی در رابطه با نکات مهم یک طراحی داخلی اداری مناسب را داشته باشید. هم‌چنین اطلاع داشت از سلایق و علایق کارمندان نیز می‌تواند یکی از مهم‌ترین عناصر برای تهیه یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب در یک طراحی داخلی اداری باشد.

وجود چندین گیاه طبیعی و یا چندین تابلوی کوچک هنری هوشمندانه، می‌تواند یک طراحی اداری را از حالت خشک و رسمی خارج ساخته و جذابیت آن را در نزد مراجعه‌کنندگان تا چندین برابر افزایش دهد. بنابراین با اجرا و پیاده‌سازی یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب می‌توانیم راندمان و بازدهی کاری، کارمندان را افزایش داده و احساس رضایت خاطر آن‌ها را از محیط کاری‌شان تا چندین برابر افزایش دهیم.

روش اصولی دکوراسیون داخلی ویلا

در طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای یک طراحی ویلا، باید ابتدا این نکته را موردتوجه قرار دهید که ویلای مدنظر شما دارای چه مساحتی می‌باشد و یا این‌که ویلای مدنظر می تواند دارای یک منظره روبه‌دریا یا جنگل‌های همیشه سرسبز باشد. اگر ویلای موردنظر شما دارای یک حیاط سرسبز بسیار بزرگ باشد برای پیاده‌سازی یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب می‌توانید، یک میز و صندلی چوبی را برای صرف چای یا قهوه در عصرهای زیبای تابستانی در یک‌گوشه حیاط قرار دهید.

همچنین درصورتی‌که ویلای مدنظر، دارای یکپنجره روبه روی جنگل‌های زیبای همیشه سرسبز یا دریای همیشه خروشان باشد، حتی‌المقدور باید یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب را با الهام از طبیعت مدنظر در چیدمان داخلی ویلا مدنظر داشته باشید. این طراحی دکوراسیون داخلی مناسب ،جذاب و منحصربه‌فرد ،علاوه بر این‌که می‌تواند در روحیه شما به‌خوبی تأثیرگذارباشد، احساس خوبی را در ایام تعطیلات تابستانی نیز در ویلای مدنظر برای شما فراهم خواهد کرد.

هزینه مناسب طراحی داخلی مغازه

برای این‌که بتوانید یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب را ،برای یک مغازه داشته باشید، باید این نکته را مدنظر قرار داشته باشید که ،طراحی ویترین مغازه، یکی از مهم‌ترین بخش‌ها در قسمت طراحی داخلی مغازه می‌باشد. باوجود یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای ویترین مغازه موردنظر بنا بر اجناسی که قرار است در مغازه به فروش برسد مشتریان بیشتری به‌سوی مغازه مد نظر جلب خواهند شد.

هم‌چنین در اجرا و پیاده‌سازی یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای مغازه ،مدنظر داشته باشید که ،فضای داخلی مناسب را برای بازدید مشتریان حتماً فراهم کنید. زیرا در صورت عدم وجود فضای کافی ،مشتریان نمی‌توانند به‌خوبی از وسایل شما بازدید کرده و اقدام به خرید وسایل موردنیاز خودنمایند.

روش مناسب برای طراحی رستوران

امروزه باوجود رستوران‌های متعدد در شهر و غذای بسیار لذیذی که توسط این رستوران‌ها سرو می‌شود، افراد بسیار زیادی ترجیح می‌دهند که در طول هفته یک وعده غذایی خود را، در این رستوران‌ها نوش جان کنند و از طعم دل‌چسب غذای خود در کنار خانواده لذت ببرند.

باوجود رستوران متفاوتی که وجود دارد، برخی از رستوران‌های سنتی با دارا بودن طراحی داخلی رستوران سنتی و برخی رستوران‌های امروزی با دارا بودن طراحی داخلی رستوران مدرن ،از علاقه‌مندان خاص خویش برخوردار هستند. بنابراین اغلب افراد بنا بر سلایق خانوادگی خود،می توانند یک رستوران را با طراحی دکوراسیون داخلی مناسب ،از میان این رستوران‌ها برای صرف غذا انتخاب کنند.

چگونگی دکوراسیون داخلی هتل

در طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای یک هتل، باید این نکته را مدنظر داشته باشیم که، طراحی لابی هتل و طراحی داخلی هتل ،هرکدام به‌نوبه خود در میزان رضایت میهمانان تأثیرگذار خواهد بود.

برای این‌که یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب را برای یک هتل بتوانیم داشته باشیم، باید ابتدا یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب را برای قسمت لابی هتل در نظر بگیریم، چراکه بیشتر مراجعین و میهمانان آن‌ها، در قرارهای کاری خود در لابی هتل با شرکای تجاری خود قرار می‌گذارند و یک فضای دل‌نشین می‌تواند در پیشبرد برنامه‌های آن‌ها بسیار تأثیرگذار باشد.

هم‌چنین در پیاده‌سازی یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای هتل ،باید این نکته را مدنظر قار دهیم که، طراحی اتاق‌ها و منظره اتاق‌ها می‌تواند یکی از مهم‌ترین گزینه‌ای مطرح در طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای جلب‌توجه بیشتر مراجعه‌کنندگان هتل مدنظر باشد.

شیوه‌ی طراحی داخلی طلا فروشی

طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای یک طلا فروشی ،می‌تواند علاوه بر این‌که حس زیبا پسندانه مشتریان را بیشتر تحریک کند، طلا فروشی مدنظر را به‌عنوان یکی از طلافروشی‌های مطرح و به نام موجود در شهر نیز جلوه‌گر سازد.

برای این‌که بتوانید یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب را برای یک طلافروشی انجام دهید ،باید این نکته را مدنظر قرار دهید که طراحی ویترین‌های طلافروشی، از مهم‌ترین بخش‌های موردنظر در یک طراحی داخلی مناسب برای طلافروشی خواهد بود. بنابراین با طراحی جذاب و منحصربه‌فرد ویترین‌های طلا فروشی، می‌توانید هنرنمایی خود را به رخ دیگر رقیبان مطرح در این عرصه  بکشید و مشریان بیشتری را برای خرید به‌سوی مغازه طلافروشی مد نظر خود جلب کنید.

چگونگی طراحی داخلی صرافی

در پیاده‌سازی یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب برای یک صرافی مدرن و امروزی، می‌توانید از یک تابلوی نمایش‌دهنده نرخ به‌روز طلا و ارز، برای مطلع شدن مشتریان از قیمت به‌روز آن‌ها استفاده شود. تا مشتریان با اطلاعات دقیق‌تری بتوانند ،به انجام معاملات ارزی خود و مبادله کردن پول‌های خود بپردازند.

بنابراین در طراحی صرافی باید دقت داشته باشیم که مکان جداگانه‌ای برای قرارگیری ارزهایی مانند یورو و دلار و هم‌چنین سکه‌های متفاوت موردنیاز خواهد بود.با استفاده از این روش صراف می‌تواند به‌راحتی به ارزهای مدنظر دسترسی داشته باشد و با سهولت بیشتری امور تبادل ارز را انجام داده و رضایت خاطر مشتری را به‌طور کامل به دست آورد.

نکات مهم طراحی داخلی صرافی

به دلیل این‌که اصول امنیتی برای طراحی دکوراسیون داخلی مناسب یک صرافی ،باید حتماً به‌عنوان یکی از اصولی‌ترین نکات در نظر گرفته شود. بنا بر این می‌توانید از یک شیشه با بریدگی گرد، مانند شیشه‌های طراحی‌شده در بانک‌ها برای رابطه میان مالک صرافی و مشتری استفاده کنید. هم‌چنین در صرافی‌هایی که مراجعه‌کنندگان زیادی را در طول روز خواهند داشت، طراحی سیستم نوبت‌دهی برای رعایت نوبت و رضایت بیشتر مشتریان بسیار ضروری می‌باشد.

 طراحی روف گاردن

برای این‌که بتوانید ‌یک طراحی دکوراسیون داخلی مناسب را انجام دهید، باید علاوه بر محیط داخلی ساختمان، برای محیط بیرونی نیز اهمیت زیادی را قائل باشید، تا بتوانید یک‌خانه  را مطابق،باب میل خود طراحی کنید.

اجرای روف گاردن یا همان بام سبز، بروی سقف‌های منازل مسکونی سبب می‌شود ت،ا شما یک باغ سرسبز کوچک را برای لذت بیشتر بروی سقف خانه خود داشته باشید. طرح باغ سبز یا روف گاردن در تهران به دلیل بافت شهری و آپارتمانی بسیار موردتوجه می‌باشد، زیرا دیگر باوجود یک باغ کوچ سرسبز در پشت‌بام منزلتان، شما احساس رخوت و یکنواختی را نخواهید داشت و می‌توانید با مشاهده کردن روف گاردن زیبای خود روحیه ازدست‌رفته خود در طول رورز را مجدداً به دست آورید.



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 17 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

جدیدترین طراحی و دکوراسیون داخلی با مها دیزاین  

یکی از امور مهمی که امروزه کاربران و صاحبان مکان های مختلف به آن توجه می کنند، تغییر دکوراسیون و طراحی داخلی است. با توجه به اهمیتی که که این موضوع دارد؛ لذا بسیاری به دنبال مراکز معتبر و افراد باتجربه در این زمینه هستند؛ چرا که طراحی داخلی تا حدودی هزینه بر بوده و اگر توسط افراد ماهر انجام نشود، فرد دچار زیان بسیاری می شود.

نظراتی برای بهتر شدن طراحی داخلی اداری

برای طراحی و دکوراسیون داخلی اداری باید ایده هایی را به کار ببریم که محیط کلی اداره را خیلی رسمی یا تجاری جلوه ندهد. زمانی که مشاهده می کنیم ارتباط  کاری کارکنان با یکدیگر در اداره ای بسیار زیاد است پس در طراحی داخلی اداره سعی می کنیم فضای مخصوص کارکنان را طوری طراحی کرد که رفت و آمد و معاشرت کاردی بین کارکنان را سهولت بخشید، به علاوه آنکه محیط شخصی هر کارمند حفظ شود. چنانچه در طراحی داخلی اداری با اداره ای کوچک رو به رو  هستید، می توانید با کاربرد ترکیب رنگ های روشن و ملایم، انتخاب وسایلی مدرن و به اندازه، استفاده از وسایل دکوری فضایی مطلوب را طراحی کنید. به عنوان مثال استفاده از رنگ کرم و سفید برای دیوارها در طراحی اداری موجب می شود فضای اداری کوچک کمی بزرگتر به نظر برسد.

 

ایده هایی برای طراحی داخلی مغازه

تصور کنید می خواهید برای خرید یکی از لوازم های خانه ی خود کالایی گران قیمت و با کیفیت بخرید؛ اولین چیزی که در ذهن شما می آید رفتن به مغازه هایی است که ظاهری لوکس دارند. به همین جهت طراحی داخلی مغازه برای کسب و کار بیشتر حائز اهمیت است زیرا باعث می شود مشتریان بیشتری را به سمت و سوی خود بکشاند. یکی از ایده هایی که برای طراحی داخلی مغازه های کوچک به کار می رود استفاده از رنگ سفید است هم به دلیل این که رنگ سفید رنگی لوکس محسوب می شود و هم این که فضا را بازتر جلوه می دهد. ایده ی دیگری این است که در طراحی ویترین مغازه از باکس ها یا همان جعبه های سیاه و سفید  استفاده شود. این کار موجب می شود طراحی داخلی جلوه ای بی نظیر به خود بگیرد. ترکیب رنگ سفید و صورتی در بوتیک های زنانه هم ایده ای جالب برایطراحی داخلی مغازه به شمار می رود. در مغازه ی کفش فروشی استفاده از نورهای هدفدار در قفسه ها نیز می تواند یکی دیگر از ایده های برتر طراحی داخلی  مغازه باشد، این عمل باعث می شود که توجه مشتریان را بیشتر به سمت مغازه شما معطوف کند نه چیز دیگری. در طراحی داخلی مغازه تنوع رنگ ها را در ویترین فراموش نکنید. البته لازم است گفته شود که سقف مغازه نیز در امر طراحی داخلی مستثنی نمی باشد و اهمیت خاص خود را دارد. استفاده از سقف های کاذب کنافی و جدید می تواند باعث شود دکوراسیون مغازه منحصر به فردتر به چشم بیاید. اگر مغازه در مجتمع تجاری باشد، اهمیت طراحی داخلی مغازه می تواند در جلوه طراحی داخلی مجتمع تجاری تأثیر متقابل داشته باشد.

 

هزینه طراحی و دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی

به جرأت می توان گفتن که هیچ عاملی وجود ندارد تا به طور دقیق هزینه دکوراسیون داخلی مجتمع مسکونی را رقم بزند؛ اما با توجه به برخی مراحل برای طراحی داخلی مجتمع مسکونی می توان مقدار هزینه را به طور تقریبی محاسبه کرد. هزینه دکوراسیون و طراحی بستگی هم به انتخاب شما و استفاده ی شما از مصالح، متریال و وسایل مورد نیاز است و همین امر موجب بالا رفتن هزینه یا کم شدن آن می شود. هر چند که توانایی طراح داخلی در امر طراحی داخلی و اجرای دکوراسیون مجتمع مسکونی در اینکه کجاها خرج کند و کجاها از صرف هزینه های بیهوده جلوگیری کند؛ بسیار اهمیت دارد. هر چند که گاهی اوقات نمی شود از طراحی قسمتی از مجتمع مسکونی چشم پوشی کرد و احتمال می رود این موضوع هزینه بیشتری را در بر داشته باشد.

استفاده از متریال در دکوراسیون داخلی صرافی

برای طراحی داخلی صرافی به خصوص سقف ها یا دیوارها می توانیم از متریال جدیدی که در واقع مدرن هستند، استفاده کنیم. به طور مثال استفاده از متریال چوبی با انواع رنگ های روشن و تیره گرمای خاصی را به طراحی داخلی صرافی می دهد و آن را از حالت سرد و یکنواختی بیرون می آورد. نوع دیگری متریال وجود دارد به نام متریال طبیعی که آن هم به نوبه ی خود جذابیت خاصی را برای دکوراسیون صرافی فراهم می آورد.

طراحی داخلی طلا فروشی

به دلیل این که طلا یک کالای لوکس و گران قیمت است نمی توان به لحاظ امنیتی برای هر یک از مشتریان تک تک طلاها را بیرون آورد و معرض دیدگان مشتری قرار داد ولی به راحتی می توان ویترینی را طراحی کرد که مشتریان به آسانی بتوانند طلای مورد نظر خود را ببینند و انتخاب کنند.

از آنجایی که هنگام طراحی داخلی ویترین طلا فروشی پای امنیت و ظرافت طلا در میان است. مغازه ی طلا فروشی می تواند بیش از یک ویترین داشته باشد و شما هم می توانید ویترین های داخل مغازه را نسبت به ویترین بیرونی به طوری خاص تر طراحی کنید. به غیر از تمامی این موارد گفته شده نور استفاده شده در ویترین طلا فروشی عامل مهمی به حساب می آید. درست است که طلا به خودی خود یه کالای پر زرق و برق می باشد؛ اما برای بهتر جلوه دادن آن در اجرای طراحی داخلی طلا فروشی باید در ویترین نورهایی خاص را طراحی کرد. اگر چراغ های هدفدار را در ویترین نصب کنیم موجب می شود طلاها بیشتر خود را نمایان کنند و  همچنین این عمل به زیبایی و شیک شدن طراحی داخلی و دکوراسیون ویترین منجر می شود. البته این را هم باید در نظر گرفت که نباید از نورهای رنگی مانند قرمز و صورتی و آبی استفاده کرد، این اشتباه را کنار بگذارید و بدانید بیشترین نوری که می تواند زیبایی خاصی را به طلا ببخشد نورهای سفید و زرد هستند. اگر طلافروشی شما بیشتر دارای جواهرات هستند، می توانید میزان نور ویترین را هنگام طراحی داخلی افزایش دهید. به جز تمامی موارد فوق در طراحی داخلی ویترین باید برای چیدمان طلاها سلیقه ای خلاقانه به خرج دهید.

 

جذابیت بیشتر در طراحی منزل مسکونی

با نگاه اجمالی به خانه های مسکونی می بینیم که تمامی منازل از بخش های مجزا و گوناگونی تشکیل شده اند و هر قسمت را می توان با توجه به سلیقه افراد ساکن آن خانه با سبک های مدرن و طراحی زیبا کرد. از جمله ایده هایی که می توان برای طراحی منزل سکونی به ویژه طراحی داخلی اتاق نشیمن به آن ها اشاره نمود، عبارتند از اضافه کردن یا کم کردن برخی وسایل اتاق طراحی داخلی نشیمن برای  تغییر کلی یا جزئی، شما حتی می توانید رنگ مبلمان را با برخی وسایل دکوری هماهنگ کنید، از تابلوهای هنری با قاب هایی زیبا که دارای اشکال مختلف و مدرنی هستند یا تابلوهایی که دارای طرح های خاصی اند، استفاده کنید و اگر می خواهید در سبک طراحی داخلی مسکونی و طراحی اتاق نشیمن کمی متفاوت تر به نظر برسد وسایلی را کمی جالب تر انتخاب کنید با رنگ های روشن تر. اگر در  منزل کودک یا افراد خردسال هم زندگی می کنند می توانید برای طراحی داخلی اتاق هایشان به گونه ای خاص دکوراسیون را طراحی کنید.

 

اتاق خواب بخشی مهم در دکوراسیون داخلی منزل

اتاق خواب مکانی است که اغلب برای استراحت و گذراندن ساعاتی برای آرامش گرفتن می باشد پس طراحی و دکوراسیون داخلی آن نیازمند ایده ای برای طراحی می باشد که همراه با آرامش باشد. استفاده از وسایلی با رنگ هایی که مطابق سلیقه است و آرامش بخش اند؛ می تواند کمک شایانی به طراحی داخلی اتاق خواب ها بکند. در اتاق خواب منازل وجود پنجره امری ضروری است پس بهتر است پرده ای که برای طراحی مسکونی و دکوراسیون اتاق انتخاب می شود زیبا و شیک  باشد و چیزی از نوردهی پنجره کم نکند. برای زیباتر شدن دکوراسیون اتاق خواب می توان رنگ رو تختی را با رنگ پرده ست کرد تا جلوه ای خاص به اتاق ببخشد. اما در مورد اتاق خواب ها باید کمی طراحی داخلی را لوکس تر به اجرا در آوریم؛ مثلا در کنار تخت خواب چراغ خوابی مدرن با طرحی فوق العاده قرار دهیم و درطراحی داخلی منزل تحولی زیبا ایجاد کرد. در انتخاب مدل های تخت دقت لازم را داشته باشید و سعی کنید برای طراحی داخلی هتل هایی که مجلل تر هستند، دکوراسیونی مدرن تر در نظر بگیریم. مدل پرده و رنگ بندی اتاق خواب ها یکی از مواردی است که در طراحی داخلی خانه نمی توان از آن چشم پوشی کرد.  استفاده از رنگ های شاد طراحی داخلی اتاق را کمی جذاب تر می کند.

 

موارد مناسبی برای طراحی روف گاردن در تهران

ساخت و اجرای روف گاردن بیشتر جنبه ی ایجاد فضایی با نشاط و سرسبز در بام منازل که بلا استفاده مانده اند، می باشد و بیشترین مزیت آن رهایی از خستگی  زندگی در آپارتمان ها می باشد. یکی از بهترین موارد مناسب که می توان در مورد طراحی داخلی روف گاردن به کار برد استفاده از پوشش های گیاهی مختلف است مثلا از انواع درخچه ها گرفته تا چمن ها.

 

جذابیت هر چه بیشتر در طراحی روف گاردن

مورد مناسب دیگر برای طراحی روف گاردن استفاده از چراغ های ایستاده تزئیناتی است این گونه چراغ ها باعث می شود در شب روف گاردن جذابیت بیشتر به  خود بگیرد. استفاده از گل های رنگارنگ و خوش بو همچنین استفاده از گل هایی پیچکی بر روی دیوار می تواند ایده ی جالبی در طراحی داخلی روف گاردن داشته باشد. تطبیق رنگ گلدان با گل ها، انتخاب بهترین شیک ترین مدل صندلی و نیمکت ها، نحوه ی صحیح چیدمان وسایل همه و همه تأثیری شگفت در بی نظیر بودن طراحی و دکوراسیون روف گاردن دارد.

 

طراحی چیدمان وسایل در رستوران

امروزه اغلب رستوران ها یا سنتی هستند و یا از جمله رستوران های مدرن می باشند؛ پس وسایلی هم که در رستوران موجود می باشد باید متناسب با فضای رستوران و طراحی رستوران مجلل و مدرن باشند. زمانی که وارد رستوران می شوید بیشترین چیزی که توجه شما را به خود جلب می کند، ظاهر آشکار رستوران  است. بر اساس مدلی که میز و صندلی های رستوران دارند باید برای طراحی چیدمان آن ها کمی سلیقه به خرج داد و به صورتی شیک آن ها را چیدمان کرد. اغلب به چشم می خورد که چیدمان صندلی ها در رستوران با کمی فاصله هستند و این به راحت تر بودن مشتری کمک می کند. البته به غیر از این ها وسایل روی میز و وسایل متفرقه هم چیدمانشان مهم است و به  طراحی داخلی رستوران اثر می گذارد. طرز چیدن وسایل روی میز بستگی به نوع غذا و رسمی یا غیر رسمی بودن ضیافت بستگی دارد. به طور مثال نحوه طراحی داخلی رستوران سنتی و دکوراسیون داخلی رستوران مدرن بسیار متفاوت می باشد.

 

عوامل مؤثر در طراحی داخلی رستوران مدرن

تأثیر شگفت آوری که رنگ ها در روحیه ی افراد دارند از جمله عوامل مؤثر در طراحی داخلی رستوران اند و مسلما در رستوران نیز بر لذت خوردن غذا و داشتن لحظاتی خوش در رستوران تأثیر گذار است. رنگ های مناسبی که می توان برای طراحی داخلی رستوران به کار برد از قبیل رنگ آبی، بنفش، سبز، قرمز، زرد، سفید و بژ می باشند. هر کدام از این رنگ ها به تنهایی به طراحی داخلی رستوران جذابیت خاصی می بخشند که البته رنگ های سفید و بژ بیشتر برای رستوران های کوچک مورد استقبال قرار می گیرد، گاهی اوقات هم ممکن است ترکیب چند رنگ مناسب طرحی خلاقانه را به وجود آورد.

ایده هایی برای طراحی داخلی هتل

یکی از بهترین مکان ها برای خوش آمدگویی مهمانان هنگام ورود به هتل، لابی هتل است. از این رو طراحی داخلی لابی هتل از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. طراحی لابی هتل می تواند در نگاه اول زشت و زننده باشد و یا برعکس جذاب و دلنشین به نظر بیاید. پس این طراحی داخلی شماست که می تواند لابی هتل را این گونه جلوه دهد. یکی از مناسب ترین ایده ها برای طراحی داخلی لابی هتل استفاده از لوسترهای بزرگ و لوکس و همچنین استفاده از مبلمانی با شکوه و مجلل می باشد. همچنین در نظر گرفتن فضایی مخصوص پذیرایی میهمانان یکی دیگر از ایده های ایده آل برای طراحی لابی مسکونی و دکوراسیون داخلی هتلمی باشد. البته لازم به ذکر است که بسیاری از مجتمع های مسکونی دارای لابی می باشند که اهمیت طراحی لابی مجتمع مسکونی نیز به اندازه لابی هتل در بالا  بردن ارزش ساختمان تأثیر گذار است.

 

 تأثیر دیوارها در طراحی ویلا

با ورود با ویلایی با آن همه بزرگی دیوارها بیشترین فضایی است که به چشم می خوردند. پیشنهاد می شود برای طراحی داخلی ویلا و به ویژه دیوارهای حیاط ویلا از  سنگ های تزئینی استفاده کنید چون هم زیبا هستند هم این که با ورود افراد با اولین چیزی که رو به رو می شوند حیاط ویلا است. نصب گلدان های کوچک دیواری یکی دیگر از طراحی های دیوار ویلا ست. دیوار های داخلی ویلا را هم می توان با استفاده  پی وی سی های رنگی طراحی  کرد و زیبایی ویژه ای به دکوراسیون داخلی ویلا بخشید.



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 9 بهمن 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

هنر معماری در یزد

مساجد, مدارس ,آب انبارها و حسینیه ها همگی در استان یزد از آثار و بناهایی هستند که نظر بسیاری از پژوهشگران به آنان جلب می شود.

ولی در این میان بناهای یخچالهای قدیمی, غریب ترین عنصر معماری شهر یزد می باشد که با ایجاد یخچال های برقی امروزی به ورطه فراموشی سپرده شده است. یخچالهای که در روزگاران قدیم در تابستان های داغ و سوزان کویر, خنکی آب گوارا به خانه می‌آورد بی شک رازی در آن نهفته است . که معجزه  خشت خام و دستان  مردان غیرتمند نظیر معماران بی مثال آن روزگاران است.

عملکرد یخچال ها در ناحیه کویری

از وضعیت تاریخی یخچال ها تقریبا تا دوره صفویه اطلاعات دقیقی در دست نیست و تنها در نوشته های دکتر فرایر در قرن ۱۱ به این موضوع اشاره شده است که ساختن یخ که به احتمال فراوان همراه با مغولان به ایران آمده است متداول گردیده است. البته شاردن  نیز در سفرنامه خود از شهر کاشان, یخچالهای این شهر را در بیرون از قلعه و برج نشان داده است .

استان کویری یزد نیز با توجه به شرایط جغرافیایی و اقلیم خاص خود از این موضوع بی بهره نبوده است و در جای جای آن از جمله شهرستان‌های میبد و آثار این چنین معماری مشهود است

شیوه معماری ساختمان های یخچالی

دقت و نقطه سنجی از ویژگی‌های بارز معماران یخچالها می‌باشد و شیوه معماری و فن ساختمان در اینگونه از بناها  بسیار حساس و ظریف می باشد از جمله نکات مهمی که معماران در ساختن بناهای یخچال‌ها رعایت می‌کردند می توان به عایق کاری بناها که موجبات حفظ برودت مناسب هوادر جهت نگهداری یخ ها بوده و همچنین چگونگی تهیه یخ اشاره کرد.

به صورت کلی این واحدهای معماری به سه قسمت دیوار طویل سایه انداز, مخزن یخ , حوضچه های  تولید یخ ساخته می شود در ادامه به واکاوی هر یک از این موضوعات می پردازیم.

دیوار سایه انداز طویل

این دیوارهای در طی روز از قرار گرفتن تابش آفتاب بر روی آبهای منجمد شده حفاظت می‌کند ارتفاع این دیوارها گاهی به ۱۰ متر می‌رسد برای استحکام بیشتر در دیوار سایه اندازاقدام به ساختن پشت بند های بزرگ در قسمت جنوبی دیوار می‌کنند دیوارهای سایه انداز از بالا به صورت باریک بوده و هرچه به سمت پایین می آید به قطر آن افزوده می شود در انتهای دیوار بیشترین ضخامت مشهود است .

حوضچه های تهیه یخ

در بخش شمالی دیوار های سایه انداز گودال های مستطیلی شکلی وجود دارند که طول آنها اندکی کمتر از طول دیوار است که اصطلاحاً به آن ها حوضچه‌های تهیه یخ گفته می‌شود.

عمق این حوضچه ها از ۳۰ الی ۵۰ سانتی بوده و گاهی بیشتر از ۵۰ سانتی متر می شود.

معمولا در شب های سرد زمستان این گودالها محل تهیه ی یخ می باشد .

مخزن یخ

این مخازن که به وسیله یک یا چند مدخل ورودی به بخش‌های شمالی سایه انداز را پیدا می‌کنند در پشت دیوار سایه انداز و در بخش جنوبی آن قرار دارند.

انبار یخ  همواره که در گودال های بسیار عمیق است در وسط مخزن یخ حفر شده اند که عموما این گودالها از سنگ یا آجریا از کاهگل ساخته میشود که پشت این گودالها با مصالح  همچون خاکه زغال عایق میشود

برای رسیدن به این گودالها از پله های کوچکی که در دیوار آن ساخته شده استفاده می‌گردد همچنین چاهی که در بیرون از یخچال ها حفر کردند محل جمع آوری آب حاصل شده از ذوب یخ ها می باشد.

میبد شاهکار یخچالها ی ایران

میبد یکی از نمونه‌های بسیار بارز شهرستان های باستانی ایران است آنجا که سواران  مادی و پارسی از سلسله اشکانی گرفت تا ساسانیان آن را طی کردند .جای مناسب برای آنهایی است که از چهار سوی بیابان های مرکزی ایران به این سر زمین می رسند و در این مکان امن و بر آسایش بعد از گذر از خیابان های سوزان و داغ  به استراحت می‌پردازند .محوطه یخبند میبد  که مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع داشته و عمق آن  به نیم متر می‌رسد. دیوارهای سایه  اندازش به ضخامت ۲ متر و بلندی ۸ متر می باشد.

و تقریباً تمامی رفت آمد ها انبار کردن و تخلیه یخ  از این درگاه صورت می‌گیرد. و به قرینه ی همین درگاه در قسمت شمالی درگاه دیگری جانمایی گردیده است که نقش چندانی ندارد و قالبا آن را می بندند. البته قابل ذکر است که درگاه اصلی فقط زمان رفت آمد باز می‌گردد مخزن این یخچال به قطر ۱۳ متر است که به شکل قیفی و استوانه‌ای بنا گردیده است گودی این مخزن به ۶ متر می‌رسد .

ارتفاع گنبد یخچال شهرمیبد حدود یک و نیم متر می باشد که به طور ماهرانه ای به ضخامت آن از بالا به پایین افزوده گردیده است.

از دیگر مقالات ما دیدن نمایید :

 

دکوراسیون داخلی منزل , طراحی داخلی لابی هتل , روف گاردن در تهران , طراحی داخلی رستوران سنتی , ویترین جلوی مغازه , طراحی داخلی مجتمع تجاریدکوراسیون داخلی , دکوراسیون داخلی مغازه دکوراسیون داخلی صرافی , دکوراسیون داخلی طلا فروشی دکوراسیون داخل ویلا , دکوراسیون اداری مدرندکوراسیون داخلی هتل



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 دی 1396 | نظرات ()
نوشته شده توسط : مهران

عناصر پراهمیت در طراحی نمای ساختمان

یکی از عناصر حائز اهمیت در نمای ساختمان، ورودی است که محل و طراحی آن به شکل مستقیمی بر نقش و عملکرد ساختمان مؤثر است.
در ورودی نیز یکی از مهم¬ترین عناصری است که می¬توان به‌عنوان یک نشانه در ساختمان آن را در نظر گرفت و به مفهوم گذر از فضای عمومی خارجی و ورود به فضای خصوصی داخلی خواهد بود.
اما به دلایل اقتصادی که سازندگان در سطوح ساخته‌شده داخلی دارند، اغلب ورودی¬ها با فضای کمی ساخته¬وپرداخته می¬شوند.
سرمایه¬گذاران ساختمانی هم صرفاً بر روی رعایت ضوابط ضروری طراحی ساختمان تأکید می¬کنند.
زمانی که ورودی وسایل نقلیه به پارکینگ با ورودی خود ساختمان یکی باشد، آنگاه بیشترین مشکل پیدا می¬شود و در این حالت است که اگر فردی وارد شود فقط یک باریکه¬ای کنار دیوار برایش باقی خواهد ماند.

 


گاهی نیز ورودی یک ساختمان با تجمل زیادی است که باعث دگرگونی در عملکرد ساختمان خواهد شد.
نکته مهم در توجیه عملکرد و شکل ساختمان، تناسب ورودی و حجم ساختمان است.
طبقه همکف ساختمان به‌عنوان بخشی که اتصال به زمین دارد یا کف پیاده¬رو است، در معرض دید قرار خواهد گرفت که اهمیت ویژه¬ای را زندگی شهری را خواهد داشت.
به همین خاطر نمای ساختمان در این نقطه از ساختمان اهمیت بالایی داشته و مصالح مورداستفاده در این نقطه باید بادوام¬تر و مستحکم¬تر از سایر نقاط ساختمان باشد تا عابر با نگاه به نمای ساختمان احساس ثبات کند.
اما در ساختمان¬هایی که طبقه همکف به‌صورت تجاری اداره می¬شود، به دلیل تغییرات دکوراسیون واحدهای تجاری که مدام در حال اعمال شدن است، باعث می¬شود ساختمان شخصیت ثابت خود را ازدست‌داده و نمای ساختمان دیگر چهره شناخته‌شده‌ی ثابتی را نداشته باشد.
در ساختمان، تراس¬ها یک چشم¬انداز جدید نسبت به فضاهای بیرونی هستند. بالکن¬ها نیز نباید دارای یک تصویر موقتی باشند که بیننده با دیدن آن، تصور به جدایی آن از ساختمان داشته باشد.
لبه بام حدومرز نمای ساختمان و آسمان است و انتهای نما را ازنظر بصری، بام می¬دانند. بام را می¬توان پوسته¬ای در نظر گرفت که بر سر ساختمان کشیده¬ایم لذا نمی¬شود که لبه بام با دیگر قسمت¬ها در آسمان دارای تفاوت باشد.
ظاهر و صورت ساختمان، مهم¬ترین رکن هر ساختمانی است که در برابر دید هر عابر یا سایر افراد غیر استفاد¬ه¬کننده آن ساختمان، خودنمایی می¬کند.
همان‌طور که در بالا عنوان کردیم، نمای ساختمان ایجادکننده نمای شهری است اما به دلیل ضعف در قوانین در بین طراح و سازنده ساختمان، نمای ساختمان از اهمیت کمی برخوردار شده است.
ضوابط و مقررات ویژه در ارتباط با سیما و کالبد شهر را می¬توان در بسیاری از شهرهای بزرگ جهان پیدا کرد و گروهی از برجسته¬ترین متخصصان مرتبط با زیباسازی و زیبایی¬شناسی، طرح¬های بزرگ و کوچک معماری و شهری را ازلحاظ نمای بیرون ساختمان و محیط شهری بررسی می¬کنند و در آن به اصولی همچون جنبه¬های رنگ، حجم، مصالح مناسب، فضای پر و خالی نمای ساختمان، رعایت اصول هماهنگی، تناسبات و … می¬پردازند.
پاسخگویی با سرعت به نیازهایی که محسوس هستند، موضوعی است که برای علاقه¬مندان، نگران¬کننده است لذا در این فضای ساخت‌وساز که پرشتاب به جلو می¬رود، نیاز است تا طرح¬های ارائه‌شده توسط مراکز تأیید پروانه¬های ساختمانی، بررسی شوند.
برداشتن گامی مؤثر در جهت بالا بردن کیفیت نماهای شهری را می¬توان در اصول زیر خلاصه کرد:
بررسی میدانی طرح ساختمان¬ها با بناهای اطراف ازلحاظ کیفیت طرح معماری، نمای ساختمان، تناسب حجم نمای ساختمان با ساختمان‌های اطراف، زیبایی طرح و مصالح مورداستفاده و…
ارتقا کیفیت شهر و زیباسازی نماهای شهری درگرو درنظرگرفتن موارد ذکرشده و القای آن توسط شهرداری هر شهر هست.

نماسازی ساختمان
ایجاد نمای ساختمان در شیوه¬های اجرایی متفاوت و متنوع زمانی در دستور کار مالکان و سازندگان ساختمان¬ها قرار می¬گیرد که زیبایی ظاهری، آرامش، آسایش و ایمنی و صرفه¬جویی در مصرف انرژی در ساختمان¬ها و محل زیست بشر، بیشتر از قبل مدنظر قرار می¬گیرد.
البته در بحث نماسازی ساختمان، ایرانیان دارای سابقه طولانی هستند و در طول تاریخ از گچ¬بری و آهک¬¬-بری برای نمای ساختمان استفاده کرده¬اند.
بناهای تاریخی مثل مساجد جامع بسیاری از شهرها ازجمله شیراز، تبریز، اصفهان و بسیاری از عمارت¬ها، بقعه¬ها و مقبره¬ها و بسیاری دیگر از بناهای قدیمی و تاریخی، نشانی از کار هنرمندانه، فنی و اصولی معماران و سازندگان ایرانی است.
حال دانستن این نکته ضروری است که نمای ساختمان، چه هدفی را دنبال می¬کند و چه عواملی در نوع و شیوه¬ی اجرای آن دخیل هستند.
نکته¬ی مهم دیگری که باید در اینجا به آن اشاره کرد این است که ساخت هر نمای ساختمانی با هر هزینه و مصالحی که هست، باید به‌طور اصولی نگه¬داری شود و در صورت آسیب¬دیدگی، برای اجتناب از تخریب و صدمات بیشتر، باید قسمت¬های آسیب¬دیده شده مرمت و تعمیر شوند.

 

 

 

 

 

طراحی مسکونی , طراحی لابی مسکونی , روف گاردن , طراحی رستوران مدرن , ویترین مغازه , دکوراسیون داخلی تجاری , طراحی دکوراسیون داخلی , طراحی مغازهطراحی داخلی صرافی , طراحی داخلی طلا فروشی , دکوراسیون داخلی ویلا ,دکوراسیون داخلی اداری ,طراحی داخلی هتل



:: بازدید از این مطلب : 188
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 10 آذر 1396 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 صفحه بعد